Chladírenský skříňový vůzCitroën
Jumpy 2.0 HDI 130 PK Maxi Koelwagen Thermoking ...
Chladírenský skříňový vůz
Citroën
Jumpy 2.0 HDI 130 PK Maxi Koelwagen Thermoking ...
Zahajovací cena bez DPH
24 950 €
Rok výroby
2021
Stav
Použitý
Umístění
Hoofddorp 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
Zahajovací cena bez DPH
24 950 €
- Umístění:
- Hoofddorp, Nizozemsko
Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 108 698 km
- Výkon:
- 90 kW (122,37 k)
- Typ paliva:
- nafta
- Typ převodu:
- mechanický
- Konfigurace náprav:
- 4x2
- Rozvor náprav:
- 3 280 mm
- První registrace:
- 02/2021
- Délka ložné plochy:
- 2 470 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 1 340 mm
- Výška ložného prostoru:
- 1 180 mm
- Emisní třída:
- Euro 6
- Barva:
- bílý
- Rozměr pneumatiky:
- 215/65R16
- Vybavení:
- ABS, airbag, elektronický stabilizační program (ESP), klimatizace, parkovací senzory, posilovač řízení, posuvné dveře, sazečkový filtr, tempomat, řízení trakce
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A19194676
- Referenční č.:
- 052639
- Naposled aktualizováno:
- 21.05.2025
Popis
Technické informace
Počet válců: 4
Zdvihový objem motoru: 1 997 cm³
Pohon
AdBlue systém: Ano
Převodovka
Převodovka: 6 stupňů, manuální
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 215/65R16
Brzdy: kotoučové
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 1 500 kg; Řízená; Hloubka vzorku levé pneu: 60 %; Hloubka vzorku pravé pneu: 60 %
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 1 800 kg; Hloubka vzorku levé pneu: 70 %; Hloubka vzorku pravé pneu: 70 %
Rozměry
Rozměry (d x š x v): 531 x 192 x 194 cm
Hmotnosti
Provozní hmotnost: 1 950 kg
Užitečné zatížení: 1 150 kg
Celková povolená hmotnost: 3 100 kg
Funkční výbava
Chlazení: 0 °C až -5 °C
Název nástavby: B100MAX STAND-BY 230V
Chladící agregát: dieselový a elektrický pohon
Tloušťka stěny: 8 mm
Interiér
Čalounění: kůže
Stav
Ljdpfewl E Hyex Ab Soah
Technický stav: velmi dobrý
Vizuální stav: velmi dobrý
Poškození: žádné
Identifikace
SPZ: 052639
Další informace
Pro více informací kontaktujte Moussu nebo Youssefa.
VIDEO:
Velmi pěkný a udržovaný
Citroen Jumpy 2.0 Bluehdi 130PS Euro 6 Maxi L3 (nejdelší verze)
Chladící vůz Thermo King B100max
0 °C / -5 °C (chladí a mrazí až do -5 °C)
Standby 230 V (denní i noční chlazení)
108 000 km, servisováno dealerem
Číslo podvozku: VF7VFAHKKL7052639
Vnitřní rozměry: d. 247 cm / š. 134 cm / v. 118 cm
Technicky i vizuálně ve velmi dobrém stavu
Značka chladicího zařízení: Thermo King
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Počet válců: 4
Zdvihový objem motoru: 1 997 cm³
Pohon
AdBlue systém: Ano
Převodovka
Převodovka: 6 stupňů, manuální
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 215/65R16
Brzdy: kotoučové
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 1 500 kg; Řízená; Hloubka vzorku levé pneu: 60 %; Hloubka vzorku pravé pneu: 60 %
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 1 800 kg; Hloubka vzorku levé pneu: 70 %; Hloubka vzorku pravé pneu: 70 %
Rozměry
Rozměry (d x š x v): 531 x 192 x 194 cm
Hmotnosti
Provozní hmotnost: 1 950 kg
Užitečné zatížení: 1 150 kg
Celková povolená hmotnost: 3 100 kg
Funkční výbava
Chlazení: 0 °C až -5 °C
Název nástavby: B100MAX STAND-BY 230V
Chladící agregát: dieselový a elektrický pohon
Tloušťka stěny: 8 mm
Interiér
Čalounění: kůže
Stav
Ljdpfewl E Hyex Ab Soah
Technický stav: velmi dobrý
Vizuální stav: velmi dobrý
Poškození: žádné
Identifikace
SPZ: 052639
Další informace
Pro více informací kontaktujte Moussu nebo Youssefa.
VIDEO:
Velmi pěkný a udržovaný
Citroen Jumpy 2.0 Bluehdi 130PS Euro 6 Maxi L3 (nejdelší verze)
Chladící vůz Thermo King B100max
0 °C / -5 °C (chladí a mrazí až do -5 °C)
Standby 230 V (denní i noční chlazení)
108 000 km, servisováno dealerem
Číslo podvozku: VF7VFAHKKL7052639
Vnitřní rozměry: d. 247 cm / š. 134 cm / v. 118 cm
Technicky i vizuálně ve velmi dobrém stavu
Značka chladicího zařízení: Thermo King
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2014
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+31 23 21... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě