Nízkoložný návěsFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
Nízkoložný návěs
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
Stav
Nový
Umístění
Essen 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
- Místo prodejce:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Německo

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 37 075 kg
- Celková hmotnost:
- 48 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Celková šířka:
- 2 540 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A19870155
- Referenční č.:
- 36797
- Naposled aktualizováno:
- 30.08.2025
Popis
Kompletní nabídku našich vozidel, která jsou ihned nebo v krátkém termínu k dispozici, najdete na našich webových stránkách.
Výňatek z výbavy. Kompletní specifikaci vám rádi poskytneme na vyžádání.
Husí krk:
- Husí krk s předními zkosenými rohy cca 45° a zadním zkosením cca 750 mm x 10°
- 3 páry vázacích ok (LC 5 000 daN)
- Podlaha z tvrdého dřeva, síla cca 30 mm
Bedpfew Tprnex Ag Ijww
Nákladová plocha:
- Hydraulicky zdvihatelná a spouštěcí nákladová plocha za husím krkem, délka cca 2 800 mm
- Se zadním zkosením cca 1 000 mm x 8°
- 6 párů sklopných vázacích ok směrem ven (LC 5 000 daN)
- 2 páry sklopných vázacích ok směrem ven (LC 10 000 daN)
- 1 pár sklopných vázacích ok směrem dovnitř na centrálním nosníku vpředu (LC 10 000 daN)
- Výřezy v obvodovém rámu plošiny pro zavěšení upínacích pásů (LC 2 000 daN)
- Roštová podlaha C40/4 (bodové zatížení cca 2,3 t na ploše cca 20 x 20 cm)
- Nad nápravami podlaha z rýhovaného plechu
Dvoudílné ocelové nájezdy:
- Jeden pár žárově zinkovaných dvoudílných ocelových nájezdů, cca 2 750 + 1 400 x 800 mm
- S roštovou podlahou C40/4 (bodové zatížení cca 2,2 t na ploše cca 20 x 20 cm)
- Nájezdy s hydraulicky výklopnými a sklápěcími částmi
- Hydraulické zdvihací zařízení, hydraulicky posuvné
- Maximální zatížení na pár: cca 40 000 kg
- Dle nařízení 1230/2012/EU nemusí být nájezdy s délkou menší než 300 mm v přepravní pozici započítány do celkové délky vozidla
Opěrné nohy:
- JOST opěrné nohy
Nápravy:
- BPW nápravy a zavěšení
- 2 pevné nápravy, 1 náprav říditelná
- Technické zatížení na nápravu: 12 000 kg
- Elektromagnetická zábrana couvání ovládaná zpátečkou a manuálně
- Vzduchové pérování se zdvihacím a snižovacím ventilem
- Nářadí pro nápravy
Brzdový systém:
- Brzdový systém WABCO dle předpisů EU s EBS-E (2S2M) bez propojovacích vedení k tahači
Označení pneumatik:
- Pneumatiky 235/75 R 17.5 3PMSF, značka dle našeho výběru
- TPMS systém monitorování tlaku v pneumatikách dle ECE R 141. Přenos dat do tahače probíhá přes standardizované EBS rozhraní dle ISO 11992. Pro správné zobrazení musí být tahač schopen data přijímat a zobrazit
Ocelová konstrukce:
- Ocelová konstrukce z vysocepevnostních jemnozrnných ocelí
- Typy oceli: S355J2+N/S355MC
Elektrická výbava:
- Elektroinstalace dle předpisů EU
- Osvětlení 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Všechny LED boční obrysové svítilny blikají současně s blinkrem
- ASPÖCK-UNIBOX na předním připojovacím panelu se zásuvkami 24N, 24S a 15 pólů
Lakování:
- Kompletní ocelová konstrukce je po svařování automaticky otryskána tryskacím strojem
- Druhé tryskání korundem pro optimální přilnavost lakovacího systému
- HRM-metalizace celého rámu vozidla ZINACOR 850 (85 % zinek/15 % hliník) pro nejlepší ochranu proti korozi
- Závěrečný lak ve dvou vrstvách 2K vrchní barvy, jednobarevně v RAL 3002 karmínově červená
- Ráfky v odstínu stříbrné šedé
- Zadní část vozidla je metalizována a lakována v RAL 9010 (čistě bílá)
- Metalické lakování není možné
- Systém laku testován v solné komoře dle ISO 9227-NSS
- Dutiny opatřeny speciálním voskem
Včetně příslušenství:
- 2” královský čep
- Pozinkovaná čela z oceli, výška cca 400 mm
- Pozinkované sklopné podpěry pod zkosením nákladové plochy
- Držák na maják v zadní části návěsu
- Roštová podlaha ve zkosení husího krku C30/3 (bodové zatížení cca 2 t na...
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Výňatek z výbavy. Kompletní specifikaci vám rádi poskytneme na vyžádání.
Husí krk:
- Husí krk s předními zkosenými rohy cca 45° a zadním zkosením cca 750 mm x 10°
- 3 páry vázacích ok (LC 5 000 daN)
- Podlaha z tvrdého dřeva, síla cca 30 mm
Bedpfew Tprnex Ag Ijww
Nákladová plocha:
- Hydraulicky zdvihatelná a spouštěcí nákladová plocha za husím krkem, délka cca 2 800 mm
- Se zadním zkosením cca 1 000 mm x 8°
- 6 párů sklopných vázacích ok směrem ven (LC 5 000 daN)
- 2 páry sklopných vázacích ok směrem ven (LC 10 000 daN)
- 1 pár sklopných vázacích ok směrem dovnitř na centrálním nosníku vpředu (LC 10 000 daN)
- Výřezy v obvodovém rámu plošiny pro zavěšení upínacích pásů (LC 2 000 daN)
- Roštová podlaha C40/4 (bodové zatížení cca 2,3 t na ploše cca 20 x 20 cm)
- Nad nápravami podlaha z rýhovaného plechu
Dvoudílné ocelové nájezdy:
- Jeden pár žárově zinkovaných dvoudílných ocelových nájezdů, cca 2 750 + 1 400 x 800 mm
- S roštovou podlahou C40/4 (bodové zatížení cca 2,2 t na ploše cca 20 x 20 cm)
- Nájezdy s hydraulicky výklopnými a sklápěcími částmi
- Hydraulické zdvihací zařízení, hydraulicky posuvné
- Maximální zatížení na pár: cca 40 000 kg
- Dle nařízení 1230/2012/EU nemusí být nájezdy s délkou menší než 300 mm v přepravní pozici započítány do celkové délky vozidla
Opěrné nohy:
- JOST opěrné nohy
Nápravy:
- BPW nápravy a zavěšení
- 2 pevné nápravy, 1 náprav říditelná
- Technické zatížení na nápravu: 12 000 kg
- Elektromagnetická zábrana couvání ovládaná zpátečkou a manuálně
- Vzduchové pérování se zdvihacím a snižovacím ventilem
- Nářadí pro nápravy
Brzdový systém:
- Brzdový systém WABCO dle předpisů EU s EBS-E (2S2M) bez propojovacích vedení k tahači
Označení pneumatik:
- Pneumatiky 235/75 R 17.5 3PMSF, značka dle našeho výběru
- TPMS systém monitorování tlaku v pneumatikách dle ECE R 141. Přenos dat do tahače probíhá přes standardizované EBS rozhraní dle ISO 11992. Pro správné zobrazení musí být tahač schopen data přijímat a zobrazit
Ocelová konstrukce:
- Ocelová konstrukce z vysocepevnostních jemnozrnných ocelí
- Typy oceli: S355J2+N/S355MC
Elektrická výbava:
- Elektroinstalace dle předpisů EU
- Osvětlení 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Všechny LED boční obrysové svítilny blikají současně s blinkrem
- ASPÖCK-UNIBOX na předním připojovacím panelu se zásuvkami 24N, 24S a 15 pólů
Lakování:
- Kompletní ocelová konstrukce je po svařování automaticky otryskána tryskacím strojem
- Druhé tryskání korundem pro optimální přilnavost lakovacího systému
- HRM-metalizace celého rámu vozidla ZINACOR 850 (85 % zinek/15 % hliník) pro nejlepší ochranu proti korozi
- Závěrečný lak ve dvou vrstvách 2K vrchní barvy, jednobarevně v RAL 3002 karmínově červená
- Ráfky v odstínu stříbrné šedé
- Zadní část vozidla je metalizována a lakována v RAL 9010 (čistě bílá)
- Metalické lakování není možné
- Systém laku testován v solné komoře dle ISO 9227-NSS
- Dutiny opatřeny speciálním voskem
Včetně příslušenství:
- 2” královský čep
- Pozinkovaná čela z oceli, výška cca 400 mm
- Pozinkované sklopné podpěry pod zkosením nákladové plochy
- Držák na maják v zadní části návěsu
- Roštová podlaha ve zkosení husího krku C30/3 (bodové zatížení cca 2 t na...
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2003
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 201 8... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě






