SklápìèkaFliegl
DHKA 390 40m³
Sklápìèka
Fliegl
DHKA 390 40m³
pevná cena bez DPH
43 400 €
Stav
Nový
Umístění
Triptis 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
- Popis stroje:
- Sklápìèka
- Výrobce:
- Fliegl
- Model:
- DHKA 390 40m³
- Sériové číslo:
- 11be0b1246b37a0869e99ab60
- Stav:
- nový
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
43 400 €
- Místo prodejce:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Německo
Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 35 000 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 5 100 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 29 900 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Rozměr pneumatiky:
- 385/65 r22,5²
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A8265332
- Referenční č.:
- 20589985
- Naposled aktualizováno:
- 22.10.2024
Popis
Další informace:
Podvozek návěsu – sklápěč
Svařovaná konstrukce z jemnozrné oceli v odlehčeném provedení, sedlová deska s vyměnitelným 2‘‘ králem čepem
Patentované zakřivené čelo
24 t dvourychlostní podpěrná klika, ovládání z jedné strany, dolní část rovná, bez vyrovnání posuvu
2 klíny s držákem
Sklopná ochrana proti podjetí
Poloskořepinové blatníky
Integrovaný držák blatníku – povrch odolný vůči ulpívání kamení
Blatníkové lapače nečistot proti ostřiku pouze na poslední nápravě
1 tyč na plachtu s držákem
2 tažné háky vzadu
Nápravy a odpružení
SAF diskové brzdové nápravy s průměrem kotouče 430 mm
Laserové zaměření náprav/podvozku – snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Nápravy v off-road provedení
Vzduchové odpružení
1. náprava automaticky zvedací včetně nuceného spouštění a jízdní podpory, ovládání 3x brzdění (jízdní podpora je funkční do překročení zatížení nápravy o 30 % a do max. 25 km/h)
Žárově zinkovaný mechanismus zvedací nápravy – 10 let záruky proti prorezavění
Brzdový systém
Dvouvodičová pneumatická brzdová soustava – barevné vedení hadic pro snadný servis
Pružinová parkovací brzda
2 nesměnitelné spojkové hlavy vpředu, bez propojovacího vedení
EBS – elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu
Pozor: Přívěs lze táhnout pouze tahači, které zajišťují funkčnost ABS!
Ventil pro zdvih a spouštění
Isdji Rixyepfx Ab Sotn
Systém pro stabilitu vozidla
Kola a pneumatiky
385/65 R22.5 – výrobce dle výběru výrobce
Ocelové disky, tovární stříbrná
Elektrická výbava
24 V, vícekomorová světla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo-červená světla pro udržení jízdního pruhu vzadu
2x 7pólové nesměnitelné zásuvky vpředu, bez propojovacího kabelu
Hydraulika
Nízkotlaký válec max. 170 bar, nejmenší stupeň tvrdě chromovaný, s HDK šroubovací spojkou, pevná část, NW 48 mm (bez hadicového spojení)
Ovládání hydraulicky přes přídavný pohon LKW
Korby
Hliníková skříňová korba z vysoce kvalitního, otěruvzdorného materiálu
Čelní stěna – síla 5 mm, venkovní boční stěny z 30 mm komorových profilů, čisté svary, horní profil odolný proti ulpívání sypkého materiálu
Uvnitř výstup na čelní stěně (není u provedení s Cramaro)
Držák na lopatu a koště na vnější straně čelní stěny
Greenline – konický a aerodynamický tvar korby
Membránové zadní víko
Zadní víko jako kyvné s dvojitým kloubovým závěsem, vně provedené s dvouháčkovým zajištěním
Zadní víko s gumovým těsněním – odolné do max. 170 °C
Podlaha v celé délce 6 mm tloušťky
Stojací plošina s nástupem, připojovací plech pro vzduch/elektřinu a brzdu s velkým prostorem pro obsluhu
Rolovací plachta odkládací na pravé straně, s centrálním zamykáním na levé straně
Provozní pokyny
Pro přepravu soli, vápna apod. doporučujeme sklápěcí válec s tvrdě chromovanou pístní tyčí, aby ji materiál nepoškodil a nerezivěla
Uvedená celková hmotnost je technicky možná, v závislosti na druhu nákladu nemusí být dosažena při dodržení povolených hodnot nápravového, podpěrného a sedlového zatížení (špatné jízdní vlastnosti a následování při nesprávném rozložení nákladu)
Země schválení/ SPZ
Německo
Schválení dle EG 2007/46
24/7 servisní linka
Připraveno pro jednostranný držák SPZ
Konturové označení reflexními páskami dle ECE R 048, bíle po stranách, červeně vzadu
Lakování
Rám DB 7350 Novagrau
10 let záruky proti prorezavění
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Podvozek návěsu – sklápěč
Svařovaná konstrukce z jemnozrné oceli v odlehčeném provedení, sedlová deska s vyměnitelným 2‘‘ králem čepem
Patentované zakřivené čelo
24 t dvourychlostní podpěrná klika, ovládání z jedné strany, dolní část rovná, bez vyrovnání posuvu
2 klíny s držákem
Sklopná ochrana proti podjetí
Poloskořepinové blatníky
Integrovaný držák blatníku – povrch odolný vůči ulpívání kamení
Blatníkové lapače nečistot proti ostřiku pouze na poslední nápravě
1 tyč na plachtu s držákem
2 tažné háky vzadu
Nápravy a odpružení
SAF diskové brzdové nápravy s průměrem kotouče 430 mm
Laserové zaměření náprav/podvozku – snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Nápravy v off-road provedení
Vzduchové odpružení
1. náprava automaticky zvedací včetně nuceného spouštění a jízdní podpory, ovládání 3x brzdění (jízdní podpora je funkční do překročení zatížení nápravy o 30 % a do max. 25 km/h)
Žárově zinkovaný mechanismus zvedací nápravy – 10 let záruky proti prorezavění
Brzdový systém
Dvouvodičová pneumatická brzdová soustava – barevné vedení hadic pro snadný servis
Pružinová parkovací brzda
2 nesměnitelné spojkové hlavy vpředu, bez propojovacího vedení
EBS – elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu
Pozor: Přívěs lze táhnout pouze tahači, které zajišťují funkčnost ABS!
Ventil pro zdvih a spouštění
Isdji Rixyepfx Ab Sotn
Systém pro stabilitu vozidla
Kola a pneumatiky
385/65 R22.5 – výrobce dle výběru výrobce
Ocelové disky, tovární stříbrná
Elektrická výbava
24 V, vícekomorová světla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo-červená světla pro udržení jízdního pruhu vzadu
2x 7pólové nesměnitelné zásuvky vpředu, bez propojovacího kabelu
Hydraulika
Nízkotlaký válec max. 170 bar, nejmenší stupeň tvrdě chromovaný, s HDK šroubovací spojkou, pevná část, NW 48 mm (bez hadicového spojení)
Ovládání hydraulicky přes přídavný pohon LKW
Korby
Hliníková skříňová korba z vysoce kvalitního, otěruvzdorného materiálu
Čelní stěna – síla 5 mm, venkovní boční stěny z 30 mm komorových profilů, čisté svary, horní profil odolný proti ulpívání sypkého materiálu
Uvnitř výstup na čelní stěně (není u provedení s Cramaro)
Držák na lopatu a koště na vnější straně čelní stěny
Greenline – konický a aerodynamický tvar korby
Membránové zadní víko
Zadní víko jako kyvné s dvojitým kloubovým závěsem, vně provedené s dvouháčkovým zajištěním
Zadní víko s gumovým těsněním – odolné do max. 170 °C
Podlaha v celé délce 6 mm tloušťky
Stojací plošina s nástupem, připojovací plech pro vzduch/elektřinu a brzdu s velkým prostorem pro obsluhu
Rolovací plachta odkládací na pravé straně, s centrálním zamykáním na levé straně
Provozní pokyny
Pro přepravu soli, vápna apod. doporučujeme sklápěcí válec s tvrdě chromovanou pístní tyčí, aby ji materiál nepoškodil a nerezivěla
Uvedená celková hmotnost je technicky možná, v závislosti na druhu nákladu nemusí být dosažena při dodržení povolených hodnot nápravového, podpěrného a sedlového zatížení (špatné jízdní vlastnosti a následování při nesprávném rozložení nákladu)
Země schválení/ SPZ
Německo
Schválení dle EG 2007/46
24/7 servisní linka
Připraveno pro jednostranný držák SPZ
Konturové označení reflexními páskami dle ECE R 048, bíle po stranách, červeně vzadu
Lakování
Rám DB 7350 Novagrau
10 let záruky proti prorezavění
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2006
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 36482... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě