Elektrická tříkolkaJungheinrich
EFG 220 - Service Neu - Batterie 90% - Freihub
Elektrická tříkolka
Jungheinrich
EFG 220 - Service Neu - Batterie 90% - Freihub
pevná cena bez DPH
11 900 €
Rok výroby
2018
Stav
Použitý
Umístění
Mannheim 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
- Popis stroje:
- Elektrická tříkolka
- Výrobce:
- Jungheinrich
- Rok výroby:
- 2018
- Stav:
- generálně opravený (použitý)
- Provozní hodiny:
- 12 218 h
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
11 900 €
- Umístění:
- Am Schäferstock 5, 68163 Mannheim, DE
- pronájem:
- je možné
Volejte
Technické údaje
- Nosnost:
- 2 000 kg
- Zdvihová výška:
- 3 100 mm
- Těžiště nákladu:
- 500 mm
- Typ paliva:
- elektrický
- Typ stožáru:
- triplex
- Stavební výška:
- 2 070 mm
- Délka vidlic:
- 1 800 mm
- Pohotovostní hmotnost:
- 2 395 kg
- Vybavení:
- kabina
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A20292095
- Referenční č.:
- 28593
- Naposled aktualizováno:
- 14.10.2025
Popis
FRIEDMANN VYSOKOZDVIŽNÉ VOZÍKY – RENOVOVANÉ ODBORNÍKY. PRO PROFESIONÁLY V PROVOZU
Naše vozíky jsou technicky repasovány podle FEM-4.004 a současných bezpečnostních standardů – pro maximální kvalitu a vaši bezpečnost. Od rámu po baterii, včetně pohonu, brzd, řízení a elektřiny – každé vozidlo je důkladně zkontrolováno a opraveno.
✔ Vyrobeno v Německu – s odpovědností a precizností
✔ Přísná technická kontrola
✔ K dispozici více než 400 vozidel
✔ Celosvětová doprava & celní odbavení
✔ Servis & náhradní díly za férové ceny
✔ Osobní podpora – i po nákupu
Přijďte si vyzkoušet a nechat se poradit – společně najdeme vhodné řešení pro vás.
Technické údaje manipulační techniky:
Výrobce: Jungheinrich
Typ: Čelní vysokozdvižný vozík EFG 220
Typ pohonu: elektrický
Nosnost: 2 000 kg
Rok výroby: 2018
Provozní hodiny: 12 218
Výška zdvihu: 3 100 mm
Typ stožáru: triplex
Volný zdvih: ano
Stavební výška: 2 070 mm
Délka vidlic: 1 800 mm
Provozní hmotnost: 2 395 kg
Godpoxnkt Uefx Ah Heuh
Těžiště břemene: 500 mm
Pneumatiky: plná guma
Model: EFG 220
Typ baterie: PzS
Hmotnost baterie: 1 013 kg
Typ kabiny: střešní okno
Výbava kabiny: ovládání Solopilot
Osvětlení: pracovní světlomet 2x vpředu
Osvětlení: pracovní světlomet 2x vzadu
Osvětlení: výstražný maják
Osvětlení: Bluespot vzadu – bezpečnostní světlo
Přídavné zařízení: boční posuv
Přídavné zařízení: měnič rozteče vidlí 375 mm až 1 070 mm
Přídavné zařízení: přídavný hydraulický okruh vedený až k nosiči vidlí
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Naše vozíky jsou technicky repasovány podle FEM-4.004 a současných bezpečnostních standardů – pro maximální kvalitu a vaši bezpečnost. Od rámu po baterii, včetně pohonu, brzd, řízení a elektřiny – každé vozidlo je důkladně zkontrolováno a opraveno.
✔ Vyrobeno v Německu – s odpovědností a precizností
✔ Přísná technická kontrola
✔ K dispozici více než 400 vozidel
✔ Celosvětová doprava & celní odbavení
✔ Servis & náhradní díly za férové ceny
✔ Osobní podpora – i po nákupu
Přijďte si vyzkoušet a nechat se poradit – společně najdeme vhodné řešení pro vás.
Technické údaje manipulační techniky:
Výrobce: Jungheinrich
Typ: Čelní vysokozdvižný vozík EFG 220
Typ pohonu: elektrický
Nosnost: 2 000 kg
Rok výroby: 2018
Provozní hodiny: 12 218
Výška zdvihu: 3 100 mm
Typ stožáru: triplex
Volný zdvih: ano
Stavební výška: 2 070 mm
Délka vidlic: 1 800 mm
Provozní hmotnost: 2 395 kg
Godpoxnkt Uefx Ah Heuh
Těžiště břemene: 500 mm
Pneumatiky: plná guma
Model: EFG 220
Typ baterie: PzS
Hmotnost baterie: 1 013 kg
Typ kabiny: střešní okno
Výbava kabiny: ovládání Solopilot
Osvětlení: pracovní světlomet 2x vpředu
Osvětlení: pracovní světlomet 2x vzadu
Osvětlení: výstražný maják
Osvětlení: Bluespot vzadu – bezpečnostní světlo
Přídavné zařízení: boční posuv
Přídavné zařízení: měnič rozteče vidlí 375 mm až 1 070 mm
Přídavné zařízení: přídavný hydraulický okruh vedený až k nosiči vidlí
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 621 5... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě