Obchod s barvamiPony Luxury Coating
        Pony L11000 (11x5x5)    
 Obchod s barvami
Pony Luxury Coating
        Pony L11000 (11x5x5)    
                Rok výroby            
                2025            
            Stav        
            Nový                    
            Umístění        
                                                Würzburg                                            

 Zobrazit fotky            
 Zobrazit mapu            
Údaje o stroji
- Popis stroje:
- Obchod s barvami
- Výrobce:
- Pony Luxury Coating
- Model:
- Pony L11000 (11x5x5)
- Rok výroby:
- 2025
- Stav:
- nový
- Funkčnost:
- plně funkční
Cena a lokalita
- Umístění:
-             Schulstr 3, 97084 Würzburg, DE                 
 Volejte            
Technické údaje
- Celková výška:
- 5 600 mm
- Celková délka:
- 11 200 mm
- Celková šířka:
- 5 100 mm
- Typ vstupního proudu:
- trojfázový
- Doba záruky:
- 24 měsíce
- Vnitřní výška:
- 4 970 mm
- Vnitřní délka:
- 11 000 mm
- Teplota:
- 80 °C
- Vnitřní šířka:
- 5 000 mm
- Spotřeba vzduchu:
- 52 000 m³/h
- Vstupní napětí:
- 380 V
- Topný výkon:
- 250 kW (339,91 k)
- Výkon:
- 45 kW (61,18 k)
- Palivo:
- zkapalněný ropný plyn (LPG)
- Vstupní frekvence:
- 50 Hz
- Spotřeba energie:
- 45 kWh
- Tloušťka izolace:
- 50 mm
- Jmenovitý výkon:
- 250 kW (339,91 k)
- Max. tloušťka ocelového plechu:
- 2 mm
- Vybavení:
- osvětlení
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A19572531
- Naposled aktualizováno:
- 07.10.2025
Popis
        * Jednotka pro úpravu vzduchu:
Jednotka pro úpravu vzduchu je recirkulační systém, který zásobuje kabinu filtrovaným čerstvým vzduchem a během lakovacího procesu odvádí spotřebovaný vzduch. Vzduch se ohřívá na 60 °C, spotřebovaný vzduch se automaticky smíchá s 10 % čerstvého vzduchu pomocí systému víceklapek a poté se znovu ohřívá, než je zpět veden do kabiny. Ohřev vzduchu zajišťuje hořák a výměník tepla, oba vyrobené z vysoce jakostní nerezové oceli 304, umístěné ve skříni sání čerstvého vzduchu. Během lakování je vzduch dvakrát filtrován (čelní a stropní filtr), než vstoupí do kabiny. Znečištěný vzduch je rovněž dvakrát filtrován (vstupní a výstupní filtr), než opustí výfukovou jednotku. Jednotky pro úpravu vzduchu jsou, stejně jako boční stěny, izolovány pro minimalizaci tepelných ztrát a díky gumovým těsněním na víkách chráněny proti možným vibracím a hluku. Odvod vzduchu je regulován klapkou v odtahovém potrubí, která slouží k řízení vnitřního tlaku v kabině.
* PRINCIP FUNGOVÁNÍ KABINY:
Procesy v kabině jsou řízeny ovládacím panelem, který spravuje následující kroky:
* PROCES LAKOVÁNÍ:
Redpfjwzl Hxjx Afbech
Při lakování je nasáván 100 % čerstvý vzduch zvenčí, který prochází čelními filtry, než za venkovní teploty vstoupí do rozdělovacího prostoru. Poté je vzduch odsávací jednotkou odváděn ven. Podlahové filtry (záchyt barev) zachycují částice barvy a vzduch dále proudí přes koncové výstupní filtry, než je vypuštěn do okolí.
* ODVĚTŘOVÁNÍ:
Po lakování kabina ještě cca 15 minut běží kvůli odvětrání zbytkových rozpouštědel a ředidel. V této fázi cirkuluje čerstvý vzduch zvenčí v kabině.
* PROCES SUŠENÍ:
V této fázi je 80 % vzduchu proudícího kabinou ohřáto na 60 °C a vedené pomocí rozdělovacího systému zpět do kabiny. Protože během sušení se uvolňuje přibližně 20 % rozpouštědla, odvádí se spolu s tímto vzduchem ven. Průmyslové laky se obvykle suší při 60 °C, teplota v kabině však může být dle potřeby upravena přes ovládací panel.
* PROCES CHLAZENÍ:
Po 30minutovém sušicím cyklu se vinutí vypne přes ovládací panel, pneumatická klapka se uzavře a odsávací systém se opět spustí. Během 5minutové chladicí fáze cirkuluje čerstvý vzduch zvenčí v kabině, poté se systém automaticky vypne.
ELEKTRICKÉ A ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ:
Tyto rozvaděče řídí funkce a provoz strojů a zařízení umístěných v kabině. Rozvaděč je vyroben z odolného pozinkovaného plechu a ocelových profilů a je zcela uzavřený pro ochranu proti prachu a vlhkosti.
Elektrická zařízení a ovládací panely:
• Rozvaděč obsahuje potřebné komponenty jako stykače, pojistky, signální kontrolky, tepelné relé, spouštěče a spojovací prvky.
• Pro příkazové a řídící propojení mezi rozvaděčem a motory či jinými elektrickými zařízeními jsou použity žáruvzdorné kabely.
• Elektrické rozvody jsou navrženy tak, aby umožňovaly případné přemístění kabiny.
• Provozní zařízení fungují na 380 V 50 Hz, řídicí zařízení na 220 V.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Jednotka pro úpravu vzduchu je recirkulační systém, který zásobuje kabinu filtrovaným čerstvým vzduchem a během lakovacího procesu odvádí spotřebovaný vzduch. Vzduch se ohřívá na 60 °C, spotřebovaný vzduch se automaticky smíchá s 10 % čerstvého vzduchu pomocí systému víceklapek a poté se znovu ohřívá, než je zpět veden do kabiny. Ohřev vzduchu zajišťuje hořák a výměník tepla, oba vyrobené z vysoce jakostní nerezové oceli 304, umístěné ve skříni sání čerstvého vzduchu. Během lakování je vzduch dvakrát filtrován (čelní a stropní filtr), než vstoupí do kabiny. Znečištěný vzduch je rovněž dvakrát filtrován (vstupní a výstupní filtr), než opustí výfukovou jednotku. Jednotky pro úpravu vzduchu jsou, stejně jako boční stěny, izolovány pro minimalizaci tepelných ztrát a díky gumovým těsněním na víkách chráněny proti možným vibracím a hluku. Odvod vzduchu je regulován klapkou v odtahovém potrubí, která slouží k řízení vnitřního tlaku v kabině.
* PRINCIP FUNGOVÁNÍ KABINY:
Procesy v kabině jsou řízeny ovládacím panelem, který spravuje následující kroky:
* PROCES LAKOVÁNÍ:
Redpfjwzl Hxjx Afbech
Při lakování je nasáván 100 % čerstvý vzduch zvenčí, který prochází čelními filtry, než za venkovní teploty vstoupí do rozdělovacího prostoru. Poté je vzduch odsávací jednotkou odváděn ven. Podlahové filtry (záchyt barev) zachycují částice barvy a vzduch dále proudí přes koncové výstupní filtry, než je vypuštěn do okolí.
* ODVĚTŘOVÁNÍ:
Po lakování kabina ještě cca 15 minut běží kvůli odvětrání zbytkových rozpouštědel a ředidel. V této fázi cirkuluje čerstvý vzduch zvenčí v kabině.
* PROCES SUŠENÍ:
V této fázi je 80 % vzduchu proudícího kabinou ohřáto na 60 °C a vedené pomocí rozdělovacího systému zpět do kabiny. Protože během sušení se uvolňuje přibližně 20 % rozpouštědla, odvádí se spolu s tímto vzduchem ven. Průmyslové laky se obvykle suší při 60 °C, teplota v kabině však může být dle potřeby upravena přes ovládací panel.
* PROCES CHLAZENÍ:
Po 30minutovém sušicím cyklu se vinutí vypne přes ovládací panel, pneumatická klapka se uzavře a odsávací systém se opět spustí. Během 5minutové chladicí fáze cirkuluje čerstvý vzduch zvenčí v kabině, poté se systém automaticky vypne.
ELEKTRICKÉ A ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ:
Tyto rozvaděče řídí funkce a provoz strojů a zařízení umístěných v kabině. Rozvaděč je vyroben z odolného pozinkovaného plechu a ocelových profilů a je zcela uzavřený pro ochranu proti prachu a vlhkosti.
Elektrická zařízení a ovládací panely:
• Rozvaděč obsahuje potřebné komponenty jako stykače, pojistky, signální kontrolky, tepelné relé, spouštěče a spojovací prvky.
• Pro příkazové a řídící propojení mezi rozvaděčem a motory či jinými elektrickými zařízeními jsou použity žáruvzdorné kabely.
• Elektrické rozvody jsou navrženy tak, aby umožňovaly případné přemístění kabiny.
• Provozní zařízení fungují na 380 V 50 Hz, řídicí zařízení na 220 V.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Dokumenty
Poskytovatel
            Poznámka:        Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.    
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
                            +49 176 7... inzeráty                
            Váš inzerát byl úspěšně smazán            
            Došlo k chybě            














