Nízkoložný návěsGOLDHOFER
        STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport    
 Nízkoložný návěs
GOLDHOFER
        STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport    
                                                     pevná cena bez DPH                                            
                                            129 890 €                                    
            Stav        
            Použitý                    
            Umístění        
                                                Burghaun-Gruben                                            

 Zobrazit fotky            
 Zobrazit mapu            
Údaje o stroji
Cena a lokalita
                             pevná cena bez DPH                    
                            129 890 €                    
- Místo prodejce:
-     Im Steierfeld 10, 36151 Burghaun-Gruben, Německo             
 Volejte            
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 92 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 08/2006
- Délka ložné plochy:
- 19 000 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 3 000 mm
- Výška ložného prostoru:
- 815 mm
- Celková šířka:
- 3 000 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A9645764
- Referenční č.:
- 026970-2
- Naposled aktualizováno:
- 31.08.2025
Popis
        Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoložný návěs pro přepravu vagónů
---- Schválení / Technická data
Schválená / Technická hodnota 1
Rychlost: 80 km/h / 65 km/h
Svislé zatížení: 23 000 kg / 26 000 kg
Zatížení náprav vzadu: 10 000 kg / 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / 92 000 kg
Užitečná hmotnost: 52 500 kg / 61 500 kg
Vlastní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
---- Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška točnice: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10 stupňů
Rohy vpředu: zkosené 45 stupňů
Podlaha: smrk 50 mm
Podpěry točnice: mechanické
Šířka s postranicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ-labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zvedatelný a spustitelný, s mechanickými sloupkovými podpěrami a hydraulickými podpěrnými válci.
Hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové řízení) v nízké konstrukci (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky a THP řídicími válci.
---- Ložná plocha:
Typ: plošina
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Prohlubně pro kola: ne
Rozšíření: ne
Výsuvná: jednoduše teleskopická
Délka 1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická, zhotovená jako vnější a vnitřní trubková konstrukce, s 1 070 mm dlouhým pevným čelním dílem ložné plochy.
V pevném čelním dílu ložné plochy integrovaná čepová spojka pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty kotlů, námi navařené drážky (Vkt.) slouží jako kolejnicová dráha pro rozchody 1 000 mm (rozteč kolejnic 1 015 mm) a 1 435 mm (rozteč kolejnic 1 450 mm).
Zajištění výsuvných stupňů pomocí pístů s pružinovým uložením a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na středové rámové trubce (vnější trubka) cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vložených kolejnicových prvcích cca 790 mm (+/- 130 mm)
Rcedpfx Afslhn Afsbsh
---- Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšíření: ne
Prohlubně pro kola: ne
Vybrání pro bagr: ne
---- Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: kovaný čep
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Počet provozních poloh: 1
Zdvih nápravy (1) +/-: 130/130 mm
Zdvih nápravy (2) +/-: 0/0 mm
Zvedací/snížovací ventil: ano
1. náprava pneumaticky zvedatelná pomocí zvedacího vaku
---- Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Max. úhel natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, dvouokruhové
---- Obojení:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatiky: dvoumontáž
Typ ráfku: diskový
Centrovaný ráfek: středové centrování
---- Brzdová výbava:
Podle normy EU: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS deaktivace: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: výpočty brzd číslo: GH 4324S
---- Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro vysunutý stav s větším úhlem natočení předních náprav
Otevřené výřezy pro kola nad nápravami se štíhlými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství níže)
Ovládací prvky chráněné na levé straně ve směru jízdy
Ráfky 17,5x6,75
Kované nápravy!!!
---- Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis od poslední nápravy: 1 300 mm
Podpěra: viz příslušenství
---- Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: do 10 t na každý kus
Uspořádání: 2 páry na labutím krku
3 páry na ložné ploše
---- Prodloužení zadní části:
max. nosnost 15 000 kg s jedním vagónovým podvo
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
---- Schválení / Technická data
Schválená / Technická hodnota 1
Rychlost: 80 km/h / 65 km/h
Svislé zatížení: 23 000 kg / 26 000 kg
Zatížení náprav vzadu: 10 000 kg / 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / 92 000 kg
Užitečná hmotnost: 52 500 kg / 61 500 kg
Vlastní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
---- Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška točnice: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10 stupňů
Rohy vpředu: zkosené 45 stupňů
Podlaha: smrk 50 mm
Podpěry točnice: mechanické
Šířka s postranicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ-labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zvedatelný a spustitelný, s mechanickými sloupkovými podpěrami a hydraulickými podpěrnými válci.
Hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové řízení) v nízké konstrukci (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky a THP řídicími válci.
---- Ložná plocha:
Typ: plošina
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Prohlubně pro kola: ne
Rozšíření: ne
Výsuvná: jednoduše teleskopická
Délka 1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická, zhotovená jako vnější a vnitřní trubková konstrukce, s 1 070 mm dlouhým pevným čelním dílem ložné plochy.
V pevném čelním dílu ložné plochy integrovaná čepová spojka pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty kotlů, námi navařené drážky (Vkt.) slouží jako kolejnicová dráha pro rozchody 1 000 mm (rozteč kolejnic 1 015 mm) a 1 435 mm (rozteč kolejnic 1 450 mm).
Zajištění výsuvných stupňů pomocí pístů s pružinovým uložením a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na středové rámové trubce (vnější trubka) cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vložených kolejnicových prvcích cca 790 mm (+/- 130 mm)
Rcedpfx Afslhn Afsbsh
---- Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšíření: ne
Prohlubně pro kola: ne
Vybrání pro bagr: ne
---- Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: kovaný čep
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Počet provozních poloh: 1
Zdvih nápravy (1) +/-: 130/130 mm
Zdvih nápravy (2) +/-: 0/0 mm
Zvedací/snížovací ventil: ano
1. náprava pneumaticky zvedatelná pomocí zvedacího vaku
---- Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Max. úhel natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, dvouokruhové
---- Obojení:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatiky: dvoumontáž
Typ ráfku: diskový
Centrovaný ráfek: středové centrování
---- Brzdová výbava:
Podle normy EU: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS deaktivace: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: výpočty brzd číslo: GH 4324S
---- Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro vysunutý stav s větším úhlem natočení předních náprav
Otevřené výřezy pro kola nad nápravami se štíhlými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství níže)
Ovládací prvky chráněné na levé straně ve směru jízdy
Ráfky 17,5x6,75
Kované nápravy!!!
---- Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis od poslední nápravy: 1 300 mm
Podpěra: viz příslušenství
---- Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: do 10 t na každý kus
Uspořádání: 2 páry na labutím krku
3 páry na ložné ploše
---- Prodloužení zadní části:
max. nosnost 15 000 kg s jedním vagónovým podvo
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
            Poznámka:        Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.    
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
                            +49 6652 ... inzeráty                
 Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
                malý inzerát    
 Burghaun-Gruben
                Burghaun-Gruben    
            419 km            
Návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
            Váš inzerát byl úspěšně smazán            
            Došlo k chybě            













































