Nízkoložný návěsFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Nízkoložný návěs
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Stav
Nový
Umístění
Essen 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
- Místo prodejce:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Německo
Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 126 000 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 96 590 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Celková šířka:
- 2 750 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A20308820
- Referenční č.:
- 37107
- Naposled aktualizováno:
- 22.10.2025
Popis
Kompletní nabídku našich vozidel, která jsou okamžitě či v krátkém termínu dostupná, najdete na našich webových stránkách.
Výběr z výbavy. Kompletní specifikace na vyžádání.
Labutí krk:
* Labutí krk s hydraulickým zdvihem/spouštěním a možností demontáže, délka cca 3 650 mm
* 2 páry vyklápěcích vázacích ok (LC 5 000 daN) po stranách
* 2 páry vázacích ok na labutím krku (LC 10 600 daN)
* 1 pár vázacích ok uprostřed labutího krku (LC 10 600 daN)
* Pro tahače: 6x4 nebo 8x4
2-nápravový čelní podvozek:
* Čepová oje vzadu a vpředu. Délka: cca 2 970 mm
* Šířka podvozku: cca 2 750 mm
* 1 pár vázacích ok (LC 10 000 daN) ve vnějším rámu
* 2 páry vázacích ok (LC 10 000 daN) na centrálním nosníku
Ložná plocha:
* 6-nápravová dvojitě teleskopická ložná plocha s čepovým ojí vpředu a šikminou cca 500 mm x 8° vzadu, délka cca 11 000 mm
* Technicky výsuvná o cca 8 200 + 7 700 mm
* Rozvor náprav: cca 1 500 mm
* 7 párů vázacích ok po délce centrálního nosníku (LC 10 000 daN)
Kyvná náprava čelního 2-nápravového podvozku:
* KYVNÁ NÁPRAVA, všechny nápravy hydro-mechanicky nuceně řízené
* Ventil proti prasknutí hadice na vyrovnávacím válci nápravy s automatickým resetem
* Hydraulické válce s uzavíracími kohouty a zajišťovacími čepy pro zajištění ve zdvižené poloze
* Technické zatížení nápravy: každá 13 740 kg (30 km/h)
Lsdpfx Aboxn E Iys Seah
* Hydraulické vyrovnání náprav
Kyvná náprava 6-nápravové ložné plochy:
* KYVNÁ NÁPRAVA, všechny nápravy hydro-mechanicky nuceně řízené
* Ventil proti prasknutí hadice na vyrovnávacím válci nápravy s automatickým resetem
* Hydraulické válce s uzavíracími kohouty a zajišťovacími čepy pro zajištění ve zdvižené poloze
* Technické zatížení nápravy: každá 13 740 kg (30 km/h)
* Hydraulické vyrovnání náprav
Obutí:
* 24x pneu dle našeho výběru (M+S) 245/70 R17.5, nosnostní index 143/141L (146/146F)
Lakování:
* HRM metalizace celého podvozku vozidla ZINACORem 850 (85% zinek/15% hliník) pro nejlepší ochranu proti korozi
* Konečný nátěr: dvouvrstvá barva 2K, jednobarevně RAL 3002 karmínově červená
* Zadní část metalizována a lakována v RAL 9010 (čistě bílá)
Včetně možností:
* Kamionová hydraulická přípojka s regulátorem průtoku (20 l/min), vč. háku pro zavěšení přívodních vedení, nádrž tahače min. 80 l
* S MAX Trailer spojovacími díly; jinak spojovací díly na náklady zákazníka (EXW)
* 3,5“ královský čep
* Ocelová přední stěna, výška cca 400 mm
* Zásuvné hliníkové bočnice a zadní stěna na labutím krku, výška cca 400 mm, eloxované
* Zásuvka pro ovládání zadního řízení na labutím krku kabelovým dálkovým ovladačem s tlačítky a kontrolou sledování náprav (bez instalace v tahači)
* Ovládací páka na labutím krku chráněná sklopným krytem
* Osvětlení ovládání na labutím krku s vypínačem
* BEKA-MAX centrální mazání pro labutí krk s mazivem NLGI-2
* Hydraulické přípojky z labutího krku do hlubokého lože se šroubovacími spojkami
* BEKA-MAX centrální mazání pro 2-nápravový podvozek s mazivem NLGI-2
* Příčné kapsy na kůly do podlahy ložné plochy pro zasouvací kůly cca 100 x 50 mm
* Povrch podvozku s nalakovaným hrubozrnným protiskluzovým povrchem
* Hydraulický zajišťovací čep oje
* BEKA-MAX centrální mazání ložné plochy s mazivem NLGI-2
* Povrch ložné plochy s nalakovaným hrubozrnným protiskluzovým povrchem
* 9 párů kapes na kůly pro S
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Výběr z výbavy. Kompletní specifikace na vyžádání.
Labutí krk:
* Labutí krk s hydraulickým zdvihem/spouštěním a možností demontáže, délka cca 3 650 mm
* 2 páry vyklápěcích vázacích ok (LC 5 000 daN) po stranách
* 2 páry vázacích ok na labutím krku (LC 10 600 daN)
* 1 pár vázacích ok uprostřed labutího krku (LC 10 600 daN)
* Pro tahače: 6x4 nebo 8x4
2-nápravový čelní podvozek:
* Čepová oje vzadu a vpředu. Délka: cca 2 970 mm
* Šířka podvozku: cca 2 750 mm
* 1 pár vázacích ok (LC 10 000 daN) ve vnějším rámu
* 2 páry vázacích ok (LC 10 000 daN) na centrálním nosníku
Ložná plocha:
* 6-nápravová dvojitě teleskopická ložná plocha s čepovým ojí vpředu a šikminou cca 500 mm x 8° vzadu, délka cca 11 000 mm
* Technicky výsuvná o cca 8 200 + 7 700 mm
* Rozvor náprav: cca 1 500 mm
* 7 párů vázacích ok po délce centrálního nosníku (LC 10 000 daN)
Kyvná náprava čelního 2-nápravového podvozku:
* KYVNÁ NÁPRAVA, všechny nápravy hydro-mechanicky nuceně řízené
* Ventil proti prasknutí hadice na vyrovnávacím válci nápravy s automatickým resetem
* Hydraulické válce s uzavíracími kohouty a zajišťovacími čepy pro zajištění ve zdvižené poloze
* Technické zatížení nápravy: každá 13 740 kg (30 km/h)
Lsdpfx Aboxn E Iys Seah
* Hydraulické vyrovnání náprav
Kyvná náprava 6-nápravové ložné plochy:
* KYVNÁ NÁPRAVA, všechny nápravy hydro-mechanicky nuceně řízené
* Ventil proti prasknutí hadice na vyrovnávacím válci nápravy s automatickým resetem
* Hydraulické válce s uzavíracími kohouty a zajišťovacími čepy pro zajištění ve zdvižené poloze
* Technické zatížení nápravy: každá 13 740 kg (30 km/h)
* Hydraulické vyrovnání náprav
Obutí:
* 24x pneu dle našeho výběru (M+S) 245/70 R17.5, nosnostní index 143/141L (146/146F)
Lakování:
* HRM metalizace celého podvozku vozidla ZINACORem 850 (85% zinek/15% hliník) pro nejlepší ochranu proti korozi
* Konečný nátěr: dvouvrstvá barva 2K, jednobarevně RAL 3002 karmínově červená
* Zadní část metalizována a lakována v RAL 9010 (čistě bílá)
Včetně možností:
* Kamionová hydraulická přípojka s regulátorem průtoku (20 l/min), vč. háku pro zavěšení přívodních vedení, nádrž tahače min. 80 l
* S MAX Trailer spojovacími díly; jinak spojovací díly na náklady zákazníka (EXW)
* 3,5“ královský čep
* Ocelová přední stěna, výška cca 400 mm
* Zásuvné hliníkové bočnice a zadní stěna na labutím krku, výška cca 400 mm, eloxované
* Zásuvka pro ovládání zadního řízení na labutím krku kabelovým dálkovým ovladačem s tlačítky a kontrolou sledování náprav (bez instalace v tahači)
* Ovládací páka na labutím krku chráněná sklopným krytem
* Osvětlení ovládání na labutím krku s vypínačem
* BEKA-MAX centrální mazání pro labutí krk s mazivem NLGI-2
* Hydraulické přípojky z labutího krku do hlubokého lože se šroubovacími spojkami
* BEKA-MAX centrální mazání pro 2-nápravový podvozek s mazivem NLGI-2
* Příčné kapsy na kůly do podlahy ložné plochy pro zasouvací kůly cca 100 x 50 mm
* Povrch podvozku s nalakovaným hrubozrnným protiskluzovým povrchem
* Hydraulický zajišťovací čep oje
* BEKA-MAX centrální mazání ložné plochy s mazivem NLGI-2
* Povrch ložné plochy s nalakovaným hrubozrnným protiskluzovým povrchem
* 9 párů kapes na kůly pro S
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2003
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 201 8... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát

628 km
Nízkoložný návěs
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě