SklápìèkaFliegl
DHKS 390 24,5 m³
Sklápìèka
Fliegl
DHKS 390 24,5 m³
pevná cena bez DPH
36 200 €
Stav
Nový
Umístění
Triptis 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
- Popis stroje:
- Sklápìèka
- Výrobce:
- Fliegl
- Model:
- DHKS 390 24,5 m³
- Sériové číslo:
- 7d479432c7290a73a46ff6365
- Stav:
- nový
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
36 200 €
- Místo prodejce:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Německo
Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 35 000 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 5 000 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 30 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Rozměr pneumatiky:
- 385/65 r22.5
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A8265452
- Referenční č.:
- 20590041
- Naposled aktualizováno:
- 22.10.2024
Popis
Další informace
Podvozek návěsu sklápěče
Svařovaná konstrukce z jemnozrnné oceli, v základním lehkém provedení, sedlová deska s vyměnitelným 2" králičím čepem
Patentované zakřivené čelo
Teleskopická středová podpěra, odstavení s nákladem není možné, při odstaveném stavu musí vozidlo stát šikmo dozadu.
Klíny s držákem
Výklopná ochrana proti podjetí
Ibjdpfx Asi Ri Dpjf Njc
Půl-školní blatníky
Integrovaný držák blatníku s povrchem odolným proti ulpívání kamenů
Antisprejové zástěrky pouze na poslední nápravě
Tyč s držákem na plachtu
Tažné oko na zádi
Nápravy a odpružení
SAF nápravy s kotoučovými brzdami
Laserové měření os/podvozku pro snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Nápravy v provedení off-road
Vzduchové odpružení
1. náprava s automatickým zvedáním, včetně nuceného snížení a pomocného rozjezdu, ovládání 3x bržděním (pomocný rozjezd funkční do překročení nápravového zatížení o 30 % a rychlosti max. 25 km/h)
Žárově zinkovaný mechanismus zvedací nápravy s 10letou zárukou proti prorezavění
Brzdový systém
Dvouvodičový pneumatický brzdový systém, barevné vedení pro snadný servis
Parkovací brzda s pružinovými akumulátory
Dva záměnné spojovací hlavice vpředu bez propojení
EBS – elektronický brzdový systém s EBS zásuvkou vpředu bez kabelu
Pozor: Přívěs smí být tažen pouze vozidly zajišťujícími funkčnost ABS!
s ventilem pro zvedání a spouštění
Systém stability jízdy vozidla
Automatické sklápění se stavícím ventilem
Kola a pneumatiky
385/65 R22.5
Ocelové disky, tovární stříbro
Elektroinstalace
24 V, vícekomorová světla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo/červená vodičová světla vzadu
2x 7pólová nezaměnitelná zásuvka vpředu bez kabelu
Hydraulika
Nízkotlaký válec max. 170 bar, nejmenší stupeň tvrdě chromovaný, s HDK šroubovou spojkou, pevný díl, NW 48 mm (bez hadice)
Ovládání hydrauliky přes přídavný pohon nákladního vozidla
Korba
Ocelová kruhová korba ve Stone Master designu z vysoce otěruvzdorné oceli HB 400/450. Šikmá čelní stěna s vnější hydraulikou a s nášlapem na čelní stěně.
Greenline – konická a aerodynamická forma korby
Držák lopaty a smetáku zvenku na čelní stěně.
Membránová zadní stěna
Zadní stěna jako kyvná klapka s dvojitým pantem, vně uložená s dvojitým hákovým zámkem. Dva upínací šrouby s křídlovými uzávěry po stranách dole.
Bočnice v celém profilu 4 mm, podlaha 4/5 mm, konstrukce optimalizovaná na opotřebení a hmotnost
Stojan s nástupem, přípojná deska pro vzduch/elektriku a brzdu s velkým prostorem pro co nejlepší ovladatelnost.
Shrnovací plachta k odložení na PR-vpravo, se centrálním zamykáním na PR-vlevo
Provozní pokyny
Při přepravě soli, vápna apod. doporučujeme sklápěcí válec s tvrdě chromovanou pístnicí, aby nedocházelo k poškození a korozi materiálem.
Uvedená celková hmotnost je technicky možná, podle povahy nákladu nemusí být možné celkové hmotnosti při dodržení povolených nápravových, opěrných a sedlových zatížení dosáhnout. (Nesprávným rozložením nákladu může dojít ke špatné jízdě a vedení návěsu)
Země schválení/štítky
Německo
Schválení podle EG 2007/46
Stabilita nástavby podle EN 12642
24/7 servisní hotline
Připraveno pro jednopáskový držák SPZ
Výstražná tabule podle ECE – 70
Obrysové značení reflexními proužky podle ECE R 048, bílé po stranách a červené vzadu
Lakování
Rám DB 7350 Novograu, 10 let záruka
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Podvozek návěsu sklápěče
Svařovaná konstrukce z jemnozrnné oceli, v základním lehkém provedení, sedlová deska s vyměnitelným 2" králičím čepem
Patentované zakřivené čelo
Teleskopická středová podpěra, odstavení s nákladem není možné, při odstaveném stavu musí vozidlo stát šikmo dozadu.
Klíny s držákem
Výklopná ochrana proti podjetí
Ibjdpfx Asi Ri Dpjf Njc
Půl-školní blatníky
Integrovaný držák blatníku s povrchem odolným proti ulpívání kamenů
Antisprejové zástěrky pouze na poslední nápravě
Tyč s držákem na plachtu
Tažné oko na zádi
Nápravy a odpružení
SAF nápravy s kotoučovými brzdami
Laserové měření os/podvozku pro snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Nápravy v provedení off-road
Vzduchové odpružení
1. náprava s automatickým zvedáním, včetně nuceného snížení a pomocného rozjezdu, ovládání 3x bržděním (pomocný rozjezd funkční do překročení nápravového zatížení o 30 % a rychlosti max. 25 km/h)
Žárově zinkovaný mechanismus zvedací nápravy s 10letou zárukou proti prorezavění
Brzdový systém
Dvouvodičový pneumatický brzdový systém, barevné vedení pro snadný servis
Parkovací brzda s pružinovými akumulátory
Dva záměnné spojovací hlavice vpředu bez propojení
EBS – elektronický brzdový systém s EBS zásuvkou vpředu bez kabelu
Pozor: Přívěs smí být tažen pouze vozidly zajišťujícími funkčnost ABS!
s ventilem pro zvedání a spouštění
Systém stability jízdy vozidla
Automatické sklápění se stavícím ventilem
Kola a pneumatiky
385/65 R22.5
Ocelové disky, tovární stříbro
Elektroinstalace
24 V, vícekomorová světla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo/červená vodičová světla vzadu
2x 7pólová nezaměnitelná zásuvka vpředu bez kabelu
Hydraulika
Nízkotlaký válec max. 170 bar, nejmenší stupeň tvrdě chromovaný, s HDK šroubovou spojkou, pevný díl, NW 48 mm (bez hadice)
Ovládání hydrauliky přes přídavný pohon nákladního vozidla
Korba
Ocelová kruhová korba ve Stone Master designu z vysoce otěruvzdorné oceli HB 400/450. Šikmá čelní stěna s vnější hydraulikou a s nášlapem na čelní stěně.
Greenline – konická a aerodynamická forma korby
Držák lopaty a smetáku zvenku na čelní stěně.
Membránová zadní stěna
Zadní stěna jako kyvná klapka s dvojitým pantem, vně uložená s dvojitým hákovým zámkem. Dva upínací šrouby s křídlovými uzávěry po stranách dole.
Bočnice v celém profilu 4 mm, podlaha 4/5 mm, konstrukce optimalizovaná na opotřebení a hmotnost
Stojan s nástupem, přípojná deska pro vzduch/elektriku a brzdu s velkým prostorem pro co nejlepší ovladatelnost.
Shrnovací plachta k odložení na PR-vpravo, se centrálním zamykáním na PR-vlevo
Provozní pokyny
Při přepravě soli, vápna apod. doporučujeme sklápěcí válec s tvrdě chromovanou pístnicí, aby nedocházelo k poškození a korozi materiálem.
Uvedená celková hmotnost je technicky možná, podle povahy nákladu nemusí být možné celkové hmotnosti při dodržení povolených nápravových, opěrných a sedlových zatížení dosáhnout. (Nesprávným rozložením nákladu může dojít ke špatné jízdě a vedení návěsu)
Země schválení/štítky
Německo
Schválení podle EG 2007/46
Stabilita nástavby podle EN 12642
24/7 servisní hotline
Připraveno pro jednopáskový držák SPZ
Výstražná tabule podle ECE – 70
Obrysové značení reflexními proužky podle ECE R 048, bílé po stranách a červené vzadu
Lakování
Rám DB 7350 Novograu, 10 let záruka
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2006
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 36482... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát

277 km
Sklápìèka
FlieglDHKS 390 24,5 m³ Asphaltprofi Thermo
FlieglDHKS 390 24,5 m³ Asphaltprofi Thermo
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě