Prodej použitých Castotig 1601 Dc (11 764)
Výsledky třídění
- Nejnižší cena Nejvyšší cena
- Nejnovější inzeráty Nejstarší inzeráty
- Nejkratší vzdálenost Největší vzdálenost
- Poslední rok výstavby Nejstarší rok výstavby
- Poslední aktualizace Nejstarší aktualizace
- Výrobce A až Z Výrobce Z na A
- Relevance
- Nejnižší cena
- Cena
- Nejvyšší cena
- Cena
- Nejnovější inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejstarší inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejkratší vzdálenost
- Vzdálenost
- Největší vzdálenost
- Vzdálenost
- Poslední rok výstavby
- Rok výroby
- Nejstarší rok výstavby
- Rok výroby
- Poslední aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Nejstarší aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Výrobce A až Z
- Výrobce
- Výrobce Z na A
- Výrobce
- označení A až Z
- Označení
- označení Z až A
- Označení
- Model A až Z
- Model
- Modely Z až A
- Model
- Nejnižší reference
- Odkaz
- Nejvyšší reference
- Odkaz
- Nejkratší doba běhu
- Doba trvání
- Nejdelší doba běhu
- Doba trvání
- Relevance
- Relevance
Inzerát

554 km
Svařovací jednotka
Castolin Eutectic Castotig 3002 AC/DC
Volejte
Stav: velmi dobrý (použitý), Rok výroby: 2009, Typ svařování: TIG
Rok výstavby: neznámý
Ijlhev Irrpecdw Eotd
Inzerát

1 443 km
Tigová svářečka Castolin 3002 acdc
CastolinCASTOTIG 3002 AC/DC
Volejte
Stav: dobrý (použitý), Svářecí stroj AC/DC tig
Značka: CASTOLIN
Model: Castotig 3002 AC/DC
Typ: Vodou chlazený
Funkce:
Pro svařování hliníku metodou tig
DC Pro svařování oceli a nerezové oceli
Pracovní cyklus:
100% - 260A
60% - 300A
Zahrnuje:
- Chlazený tigový hořák
- Těsto
- Regulátor plynu
Iolslnkdnohcdw Estd
Inzerát

636 km
Stejnosměrný motor
Winkelmann SEWGNRE GFZ 160 12/3/2
Volejte
Rok výroby: 1986, Stav: použité, Stejnosměrný motor, převodový motor, elektrický motor, stejnosměrný převodový motor - Rychlost: 200/2000 - 3000 ot / min - Výkon: 3,2 KW - Konstrukce: B3 - Průměr hřídele: Ø 50 mm - Třída ochrany: IP 44 - Hmotnost: 220 kg
Itolhceb A Ixaedw Esd

Informujte nyní
+44 20 806 810 84
+44 20 806 810 84
Inzerovat nyní
*za reklamu/měsíc
Inzerát

241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCG 160-12
Volejte
Rok výroby: 2017, provozní doba: 18 559 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, výška zdvihu: 5 500 mm, bezplatný výtah: 2 750 mm, typ stožáru: duplex, stavební výška: 4 445 mm, délka vidlice: 2 400 mm, typ motoru: 6-Zyl. Cummins-Diesel, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, Vysokozdvižné vozíky pro těžký provoz - diesel
Střed nákladu: 600
Typ stožáru: Duplex
Stav: Připraveno k použití a plně funkční
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: pneumatické
Ijlhcdsv Nctaew Estd
Typ zadních pneumatik: pneumatické
boční posuv, polohovač vidlice,
3. ventil, 4. ventil, zadní pracovní světla, přední pracovní světla, topení, plná kabina, klimatizace, plný volný zdvih,
5. Ovládací ventil k nosiči vidlic
Inzerát

556 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Rok výroby: 2017, provozní doba: 12 379 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, celková délka: 5 575 mm, výška zdvihu: 5 560 mm, typ stožáru: standard, stavební výška: 4 440 mm, délka vidlice: 2 350 mm, šířka vozíku vidlice: 2 600 mm, typ motoru: Volvo TAD871VE, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, stavební šířka: 2 540 mm, čistá hmotnost: 24 200 kg, dieselové vysokozdvižné vozíky
těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlice: 350 mm
Tloušťka vidlice: 75 mm
Typ stožáru: Standardní
Stav: Připraveno k použití a plně funkční
Technický stav: velmi dobrý
Typ předních pneumatik: pneumatické
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Typ zadních pneumatik: pneumatické
Rozměr zadních pneumatik: 12.00-20
Popis: Kromě tohoto modelu Kalmar máme v našem skladu v Hamburku a Gdaňsku kolem 200 vysokozdvižných vozíků pro těžký provoz, kompaktních vysokozdvižných vozíků, vysokozdvižných vozíků a bočních nakladačů. Navštivte naši domovskou stránku - sago-online Splátkový nákup a financování za výhodných podmínek je pro nás vždy možné. Rádi také vykoupíme vaše ojeté vozidlo, a to i bez toho, abyste si vozidlo kupovali u nás. Náš majitel pan Peter Sawitzki vám s tímto DCG160-12 rád podrobně poradí. P.S.: Naše mistrovská dílna vysokozdvižných vozíků se specializuje na opravy, údržbu, generální opravy a speciální konstrukce pro vysokozdvižné vozíky od 8 tun. specializované. Rádi také vystavíme vaše vozidlo ke komisnímu prodeji.
Ijlhjvvyk Aecdw Eotd
boční posuv, zařízení pro nastavení vidlice,
1 vidlice NIVO
Topení, kompletní kabina, klimatizace,
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použité, Rok výroby: 2023, provozní doba: 245 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 5 550 mm, bezplatný výtah: 1 890 mm, centrum zatížení: 1 200 mm, typ stožáru: triplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 510 mm, světlá výška: 250 mm, typ přední pneumatiky: Hauler LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 090 mm, rozvor: 3 760 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 25 140 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
Itolovixapshcdw Esd
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
Inzerát

540 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Rok výroby: 2021, provozní doba: 3 348 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, výška zdvihu: 4 000 mm, bezplatný výtah: 150 mm, typ stožáru: standard, stavební výška: 3 820 mm, délka vidlice: 2 400 mm, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Typ stožáru: Standardní
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: Superelastické
Stav předních pneumatik: 80 - 100%
Typ zadních pneumatik: Superelastic
Ielhcdwjvvpcnj Eotd
Stav zadních pneumatik: 60 - 80 %
Boční řazení, polohovací vidlice,
3. ventil, 4. ventil, topení, plná kabina, klimatizace, certifikát CE, joystick, LED,
Inzerát

421 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, číslo stroje/vozidla: ----, Rok výroby: 2019, provozní doba: 3 580 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 4 600 mm, bezplatný výtah: 1 600 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: triplex, stavební výška: 3 120 mm, délka vidlice: 2 400 mm, celková délka: 5 500 mm, typ motoru: Volvo, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 24 500 kg, dieselové vysokozdvižné vozíky
Číslo podvozku: ----
těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlice: 250 mm
Tloušťka vidlice: 100 mm
Typ stěžně: Triplex
Převodovka: ZF 3WG 161
Technický stav: velmi dobrý
Typ předních pneumatik: pneumatické
Ielhcdsmr Tp Tow Eetd
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Stav předních pneumatik: 8
Typ zadních pneumatik: pneumatické
Rozměr zadních pneumatik: 12.00-20
Stav zadních pneumatik: 8
boční posuv, polohovač vidlice,
3. ventil, 4. ventil, topení, plná kabina, plný volný zdvih,
Inzerát

773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 2707, Rok výroby: 2023, výška zdvihu: 4 000 mm, typ stožáru: duplex, šířka vozíku vidlice: 200 mm, délka vidlice: 2 400 mm, celková délka: 5 700 mm, celková šířka: 2 560 mm, provozní hmotnost: 22 400 kg, typ motoru: Diesel, nosnost: 16 000 kg, další prvky výbavy: Engine heater, Centralized greasing system, Vybavení: osvětlení, Kalmar DCG160-12 od společnosti Uniktruck
Iteloquwlxehcdw Esd
Inzerát

241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCG 160-12
Volejte
Rok výroby: 2017, provozní doba: 20 426 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, výška zdvihu: 5 500 mm, bezplatný výtah: 2 750 mm, typ stožáru: duplex, stavební výška: 4 445 mm, délka vidlice: 2 400 mm, typ motoru: 6-Zyl. Cummins-Diesel, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, Vysokozdvižné vozíky pro těžký provoz - diesel
Střed nákladu: 600
Islhcjv Ncr Nsdw Eotd
Typ stožáru: Duplex
Stav: Připraveno k použití a plně funkční
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: pneumatické
Typ zadních pneumatik: pneumatické
boční posuv, polohovač vidlice,
3. ventil, 4. ventil, zadní pracovní světla, přední pracovní světla, topení, plná kabina, klimatizace, plný volný zdvih,
5. Ovládací ventil k nosiči vidlic
Inzerát

556 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Rok výroby: 2015, provozní doba: 16 135 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, celková délka: 5 520 mm, výška zdvihu: 5 070 mm, typ stožáru: standard, stavební výška: 4 150 mm, délka vidlice: 2 400 mm, šířka vozíku vidlice: 2 500 mm, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, stavební šířka: 2 520 mm, čistá hmotnost: 24 140 kg, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlic: 350 mm
Tloušťka vidlice: 70 mm
Typ stožáru: Standardní
Stav: Připraven k použití a plně funkční
Technický stav: Velmi dobrý
Typ předních pneumatik: Superelastické
Itolhcdeu Dzdkow Eed
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Typ zadních pneumatik: Superelastic
Zadní pneumatiky Rozměr: 12.00-20
Popis: Kromě tohoto modelu Kalmar máme v našem skladu v Hamburku a Gdaňsku přibližně 200 těžkých vysokozdvižných vozíků, kompaktních vysokozdvižných vozíků, vysokozdvižných vozíků & sideloaderů. Navštivte naši domovskou stránku - sago-online Nákup na splátky & financování za výhodných podmínek je u nás možné kdykoli. Rádi od vás také bezplatně odkoupíme váš ojetý vozík, a to i bez toho, abyste si u nás vozidlo zakoupili. Náš majitel pan Peter Sawitzki vám rád podrobně poradí ohledně tohoto vozíku DCG160-12 P.S.: Naše mistrovská dílna se specializuje na opravy, údržbu, generální opravy a speciální konstrukce vysokozdvižných vozíků od 8 do. Rádi vám také vystavíme vozidlo k komisnímu prodeji.
Boční posuv, polohovací vidlice,
vytápění, kompletní kabina, klimatizace,
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, provozní doba: 4 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 4 110 mm, typ stožáru: duplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 500 mm, světlá výška: 210 mm, typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 070 mm, rozvor: 3 600 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 23 540 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
Itolhcdweviybnj Ejd
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
Inzerát

241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCE 160-12
Volejte
Rok výroby: 2011, provozní doba: 27 600 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, výška zdvihu: 5 500 mm, typ stožáru: duplex, stavební výška: 4 400 mm, délka vidlice: 2 400 mm, typ motoru: 6-Zyl. Volvo-Diesel, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, Vysokozdvižné vozíky pro těžký provoz - diesel
těžiště nákladu: 1200
Typ stožáru: Duplex
Stav: Připraveno k použití a plně funkční
Ijlhev Db U Eocdw Eotd
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: pneumatické
Typ zadních pneumatik: pneumatické
Popis:
boční posuv, polohovač vidlice,
výškově stavitelná vidlice
3. ventil, 4. ventil, zadní pracovní světla, přední pracovní světla, topení, plná kabina,
Inzerát

556 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Rok výroby: 2016, provozní doba: 28 828 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, celková délka: 5 575 mm, výška zdvihu: 3 000 mm, typ stožáru: standard, stavební výška: 3 200 mm, délka vidlice: 2 400 mm, šířka vozíku vidlice: 2 600 mm, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, stavební šířka: 2 540 mm, čistá hmotnost: 23 120 kg, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlic: 350 mm
Tloušťka vidlice: 75 mm
Typ stožáru: Standardní
Stav: Připraven k použití a plně funkční
Technický stav: Velmi dobrý
Typ předních pneumatik: Pneumatické
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Islhcdweu Dzg Ss Estd
Typ zadních pneumatik: pneumatické
Rozměr zadních pneumatik: 12.00-20
Popis: Kromě tohoto modelu Kalmar máme v našem skladu v Hamburku a Gdaňsku přibližně 200 těžkých vysokozdvižných vozíků, kompaktních vysokozdvižných vozíků, vysokozdvižných vozíků & sideloaders. Navštivte naši domovskou stránku - sago-online Nákup na splátky & financování za výhodných podmínek je u nás možné kdykoli. Rádi od vás také bezplatně odkoupíme váš ojetý vozík, a to i bez toho, abyste si u nás vozidlo zakoupili. Náš majitel pan Peter Sawitzki vám rád podrobně poradí s tímto vozíkem DCG160-12 P.S.: Naše mistrovská dílna se specializuje na opravy, údržbu, generální opravy a speciální konstrukce vysokozdvižných vozíků od 8 do. Rádi vám také vystavíme vozidlo k komisnímu prodeji.
Boční posuv, polohovací vidlice,
NIVO vidlice
Vytápění, plná kabina,
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2024, provozní doba: 5 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 5 110 mm, centrum zatížení: 1 200 mm, typ stožáru: duplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 510 mm, světlá výška: 200 mm, typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 045 mm, rozvor: 3 700 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 570 mm, čistá hmotnost: 24 200 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
Itjlhcdoviyakjw Ejd
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
Inzerát

556 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Rok výroby: 2015, provozní doba: 15 403 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, celková délka: 5 520 mm, výška zdvihu: 4 610 mm, typ stožáru: standard, stavební výška: 3 960 mm, délka vidlice: 1 700 mm, šířka vozíku vidlice: 2 650 mm, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, stavební šířka: 2 520 mm, čistá hmotnost: 24 140 kg, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlic: 350 mm
Tloušťka vidlice: 75 mm
Typ stožáru: Standardní
Stav: Připraven k použití a plně funkční
Technický stav: Velmi dobrý
Typ předních pneumatik: Pneumatické
Ijlhcdju Dzitew Eetd
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Typ zadních pneumatik: vzduchové
Rozměr zadních pneumatik: 12.00-20
Popis: Kromě tohoto modelu Kalmar máme v našem skladu v Hamburku a Gdaňsku přibližně 200 těžkých vysokozdvižných vozíků, kompaktních vysokozdvižných vozíků, vysokozdvižných vozíků & sideloaders. Navštivte naši domovskou stránku - sago-online Nákup na splátky & financování za výhodných podmínek je u nás možné kdykoli. Rádi od vás také bezplatně odkoupíme váš ojetý vozík, a to i bez toho, abyste si u nás vozidlo zakoupili. Náš majitel pan Peter Sawitzki vám rád podrobně poradí s tímto vozíkem DCG160-12 P.S.: Naše mistrovská dílna se specializuje na opravy, údržbu, generální opravy a speciální konstrukce vysokozdvižných vozíků od 8 do. Rádi vám také vystavíme vozidlo k komisnímu prodeji.
Boční posuv, polohovací vidlice,
topení, plná kabina, váhy,
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, provozní doba: 7 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 4 510 mm, bezplatný výtah: 1 500 mm, typ stožáru: triplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 480 mm, světlá výška: 210 mm, typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 070 mm, rozvor: 3 600 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 24 680 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
Islhcdjvix U Tsw Estd
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
Inzerát

556 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12 - Drehsitz
Volejte
Rok výroby: 2017, provozní doba: 23 273 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, celková délka: 5 575 mm, výška zdvihu: 3 000 mm, typ stožáru: standard, stavební výška: 3 200 mm, délka vidlice: 2 500 mm, šířka vozíku vidlice: 2 500 mm, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, stavební šířka: 2 540 mm, čistá hmotnost: 24 425 kg, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlic: 350 mm
Tloušťka vidlice: 75 mm
Typ stožáru: Standardní
Stav: Připraven k použití a plně funkční
Technický stav: Velmi dobrý
Typ předních pneumatik: Pneumatické
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Typ zadních pneumatik: vzduchové
Rozměr zadních pneumatik: 12.00-20
Popis: Kromě tohoto modelu Kalmar máme v našem skladu v Hamburku a Gdaňsku přibližně 200 těžkých vysokozdvižných vozíků, kompaktních vysokozdvižných vozíků, vysokozdvižných vozíků & sideloaders. Navštivte naši domovskou stránku - sago-online Nákup na splátky & financování za výhodných podmínek je u nás možné kdykoli. Rádi od vás také bezplatně odkoupíme váš ojetý vozík, a to i bez toho, abyste si u nás vozidlo zakoupili. Náš majitel pan Peter Sawitzki vám rád podrobně poradí s tímto vozíkem DCG 160-12 P.S.: Naše mistrovská dílna se specializuje na opravy, údržbu, generální opravy a speciální konstrukce vysokozdvižných vozíků od 8 tun. Rádi vám také vystavíme vozidlo k komisnímu prodeji.
Itjlhcsu Dzbcsdw Eod
Boční posuv, polohovací vidlice,
Nivo vidlice
Topení, kompletní kabina, klimatizace,
otočné sedadlo
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použité, Rok výroby: 2020, provozní doba: 690 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 5 000 mm, bezplatný výtah: 1 940 mm, centrum zatížení: 1 200 mm, typ stožáru: triplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 500 mm, světlá výška: 220 mm, typ přední pneumatiky: Hauler LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 200 mm, rozvor: 3 740 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 25 060 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
Itslhevdxuijcdw Ejd
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
Inzerát

556 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Rok výroby: 2015, provozní doba: 27 740 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, celková délka: 5 575 mm, výška zdvihu: 5 500 mm, typ stožáru: standard, stavební výška: 4 445 mm, délka vidlice: 2 400 mm, šířka vozíku vidlice: 2 600 mm, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, stavební šířka: 2 540 mm, čistá hmotnost: 23 120 kg, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlic: 350 mm
Tloušťka vidlice: 75 mm
Typ stožáru: Standardní
Itslhcdwsu Dzcgj Esd
Stav: Připraven k použití a plně funkční
Technický stav: Velmi dobrý
Typ předních pneumatik: Pneumatické
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Typ zadních pneumatik: pneumatické
Rozměr zadních pneumatik: 12.00-20
Popis: Kromě tohoto modelu Kalmar máme v našem skladu v Hamburku a Gdaňsku přibližně 200 těžkých vysokozdvižných vozíků, kompaktních vysokozdvižných vozíků, vysokozdvižných vozíků & sideloaders. Navštivte naši domovskou stránku - sago-online Nákup na splátky & financování za výhodných podmínek je u nás možné kdykoli. Rádi od vás také bezplatně odkoupíme váš ojetý vozík, a to i bez toho, abyste si u nás vozidlo zakoupili. Náš majitel pan Peter Sawitzki vám rád podrobně poradí s tímto vozíkem DCG160-12 P.S.: Naše mistrovská dílna se specializuje na opravy, údržbu, generální opravy a speciální konstrukce vysokozdvižných vozíků od 8 do. Rádi vám také vystavíme vozidlo k komisnímu prodeji.
Boční posuv, polohovací vidlice,
NIVO vidlice
Vytápění, plná kabina,
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použité, Rok výroby: 2020, provozní doba: 325 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 5 500 mm, bezplatný výtah: 1 850 mm, centrum zatížení: 1 200 mm, typ stožáru: triplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 510 mm, délka vidlice: 2 400 mm, světlá výška: 210 mm, typ přední pneumatiky: Hauler LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 070 mm, rozvor: 3 600 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 25 060 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
Iolhcovdxtxjdw Eetd
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
Pečeť důvěry
Obchodníci certifikovaní na Machineseeker

Inzerát

556 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Rok výroby: 2019, provozní doba: 5 678 h, Stav: použité, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, celková délka: 5 575 mm, výška zdvihu: 3 260 mm, bezplatný výtah: 1 600 mm, typ stožáru: duplex, stavební výška: 3 150 mm, délka vidlice: 2 400 mm, šířka vozíku vidlice: 2 500 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 23 840 kg, dieselové vysokozdvižné vozíky
těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlice: 250 mm
Tloušťka vidlice: 100 mm
Typ stožáru: Duplex
Stav: Připraveno k použití a plně funkční
Technický stav: velmi dobrý
Typ předních pneumatik: Superelastické
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Typ zadních pneumatik: Superelastické
Rozměr zadních pneumatik: 12.00-20
Itslhcdevw Epgjw Ejd
Popis: Kromě tohoto modelu Kalmar máme v našem skladu v Hamburku a Gdaňsku asi 200 vysokozdvižných vozíků pro těžký provoz, kompaktních vysokozdvižných vozíků, vysokozdvižných vozíků a bočních nakladačů. Navštivte naši domovskou stránku - sago-online Splátkový nákup a financování za výhodných podmínek je pro nás vždy možné. Rádi také vykoupíme vaše ojeté vozidlo, a to i bez toho, abyste si vozidlo kupovali u nás. Náš majitel pan Peter Sawitzki vám s tímto DCG160-12 rád podrobně poradí. P.S.: Naše mistrovská dílna vysokozdvižných vozíků se specializuje na opravy, údržbu, generální opravy a speciální konstrukce pro vysokozdvižné vozíky od 8 tun. specializované. Rádi také vystavíme vaše vozidlo ke komisnímu prodeji.
boční posuv, polohovač vidlice,
Vytápění, plná kabina, úplný bezplatný výtah,
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, provozní doba: 5 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 5 080 mm, centrum zatížení: 1 200 mm, typ stožáru: duplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 500 mm, světlá výška: 250 mm, typ přední pneumatiky: Hauler. LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler. LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 520 mm, rozvor: 3 760 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 24 180 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
Itslhcdsvix Hcew Eed
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použité, Rok výroby: 2020, provozní doba: 480 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 5 530 mm, bezplatný výtah: 1 880 mm, typ stožáru: triplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 500 mm, světlá výška: 210 mm, typ přední pneumatiky: V : Hauler. H: Bridgestone, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: V : Hauler. H: Bridgestone, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 150 mm, rozvor: 3 700 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 25 120 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
Iolhcjvixy Nedw Eotd
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
Inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2024, provozní doba: 6 h, nosnost: 16 000 kg, výška zdvihu: 5 555 mm, bezplatný výtah: 1 900 mm, centrum zatížení: 1 200 mm, typ stožáru: triplex, napájení: 168 kW (228,42 PS), šířka vozíku vidlice: 2 500 mm, světlá výška: 200 mm, typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 100 mm, rozvor: 3 700 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, stavební šířka: 2 570 mm, čistá hmotnost: 25 200 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
Ielhcdovixw Iow Ejtd
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
Usnadňujeme vám vyhledávání: "castotig 1601 dc"
Nové nabídky obdržíte okamžitě a zdarma e-mailem.
Požadavek na vyhledávání můžete kdykoli jednoduše ukončit.
Použité Castotig 1601 Dc (11 764)
Nyní Machineseeker hledání kompletně s více než 200 000 použitými stroji.
Informujte nyní
+44 20 806 810 84
+44 20 806 810 84
Inzerovat nyní
*za reklamu/měsíc