Prodej použitých Castotig 1601 Dc (18 702)
Seřadit výsledky
- Nejnižší cena Nejvyšší cena
- Nejnovější inzeráty Nejstarší inzeráty
- Nejkratší vzdálenost Největší vzdálenost
- Nejnovější rok výroby Nejstarší rok výroby
- Nejnovější aktualizace Nejstarší aktualizace
- Výrobci od A do Z Výrobce Z až A
- Relevance
- Nejnižší cena
- Cena
- Nejvyšší cena
- Cena
- Nejnovější inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejstarší inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejkratší vzdálenost
- Vzdálenost
- Největší vzdálenost
- Vzdálenost
- Nejnovější rok výroby
- Rok výroby
- Nejstarší rok výroby
- Rok výroby
- Nejnovější aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Nejstarší aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Výrobci od A do Z
- Výrobce
- Výrobce Z až A
- Výrobce
- Označení od A do Z
- Označení
- Označení od Z do A
- Označení
- Model od A do Z
- Model
- Model Z až A
- Model
- Nejnižší reference
- reference
- Nejvyšší reference
- reference
- Nejkratší provozní doba
- Provozní doba
- Nejdéle běžící doba
- Provozní doba
- Relevance
- Relevance
malý inzerát
Lublin
531 km
Chladicí/tepelné čerpadlo
New Watercooled chiller ClimavenetaFOCS2 W H CA E 1601 441.9 kW/456.9 kW
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2016, Funkčnost: plně funkční, chladicí výkon: 441,9 kW (600,82 k), typ chlazení: voda, celková hmotnost: 3 570 kg, celková šířka: 1 000 mm, celková délka: 4 200 mm, celková výška: 2 200 mm, doba záruky: 6 měsíce, topný výkon: 456,9 kW (621,21 k), Vodou chlazený chiller/Tepelné čerpadlo Climaveneta FOCS2 W H CA E 1601 441,9 kW/456,9 kW
Knodjwyvnqjpfx Ab Ssc
Chladicí výkon: 441,9 kW / 125,65 tun (12/7 — 35°C)
Tepelný výkon: 456,9 kW / 129,92 tun (40/45 —7°C)
Rok výroby: 2016
Výbava: Tepelné čerpadlo. Ekonomizér.
Chladicí okruh: 1 ks
Výměník tepla: plášť-trubka
Kompresory: 1 ks, Bitzer CSW9563-140CVY-40D (šroubový)
Typ chladiva: R134a
Rozměry: 4,2×1×2,2 m
Hmotnost: 3570 kg
Stav: Výprodej
malý inzerát
Wiefelstede
636 km
Stejnosměrný motor
Winkelmann SEWGNRE GFZ 160 12/3/2
Volejte
Rok výroby: 1986, Stav: použitý, Stejnosměrný motor, převodový motor, elektrický motor, stejnosměrný převodový motor - Rychlost: 200/2000 - 3000 ot / min - Výkon: 3,2 KW - Konstrukce: B3 - Průměr hřídele: Ø 50 mm - Třída ochrany: IP 44 - Hmotnost: 220 kg
Knodpfx Abjb A Ixao Sjc
malý inzerát
Oldenburg
622 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCE160-12
Volejte
Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2006, nosnost: 16 000 kg, typ paliva: nafta, typ stožáru: standard, délka vidlic: 2 400 mm, pohotovostní hmotnost: 24 920 kg, typ pohonu: Diesel, Dieselový vysokozdvižný vozík pro těžké náklady
Těžiště: 1200
Šířka vidlic: 250 mm
Tloušťka vidlic: 100 mm
ISO třída: Terminal West
Typ stožáru: Standard
Knedpfoxpy Rrjx Ab Soc
Převodovka: Dana Clark 342TE13310-13
Technický stav: dobrý
Přední pneumatiky typ: vzduchové
Přední pneumatiky rozměr: 12.00-20
Zadní pneumatiky typ: vzduchové
Zadní pneumatiky rozměr: 12.00-20
Boční posuv, rozšíření vidlic,
3. ventil, 4. ventil, přední pracovní světla, topení, celokabina.
malý inzerát
Crailsheim
399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2024, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 110 mm, celková délka: 8 045 mm, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak (Mpa) 18
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
Knedpfjxd Hutjx Ab Sec
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát
Odder
773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 3425, Rok výroby: 2013, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 130 mm, typ stožáru: duplex, šířka nosiče vidlic: 250 mm, délka vidlic: 2 400 mm, celková délka: 5 700 mm, celková šířka: 2 600 mm, provozní hmotnost: 23 860 kg, další vlastnosti vybavení: Front mud guards, Centralized greasing system, NATO-socket, Manual sliding cabin, Dual tread, Vybavení: osvětlení, Kalmar DCG160-12 od společnosti Uniktruck
Knjdpswkvzfofx Ab Ssc
malý inzerát
Hamburg
556 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2016, provozní hodiny: 28 828 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 3 000 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: standard, stavební výška: 3 200 mm, šířka nosiče vidlic: 2 600 mm, délka vidlic: 2 400 mm, pohotovostní hmotnost: 23 120 kg, celková délka: 5 575 mm, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 540 mm, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Šířka vidlic: 350 mm
Tloušťka vidlice: 75 mm
Typ stožáru: Standardní
Stav: Připraven k použití a plně funkční
Technický stav: Velmi dobrý
Typ předních pneumatik: Pneumatické
Rozměr předních pneumatik: 12.00-20
Typ zadních pneumatik: pneumatické
Rozměr zadních pneumatik: 12.00-20
Knjdju Dzg Sopfx Ab Sec
Popis: Kromě tohoto modelu Kalmar máme v našem skladu v Hamburku a Gdaňsku přibližně 200 těžkých vysokozdvižných vozíků, kompaktních vysokozdvižných vozíků, vysokozdvižných vozíků & sideloaders. Navštivte naši domovskou stránku - sago-online Nákup na splátky & financování za výhodných podmínek je u nás možné kdykoli. Rádi od vás také bezplatně odkoupíme váš ojetý vozík, a to i bez toho, abyste si u nás vozidlo zakoupili. Náš majitel pan Peter Sawitzki vám rád podrobně poradí s tímto vozíkem DCG160-12 P.S.: Naše mistrovská dílna se specializuje na opravy, údržbu, generální opravy a speciální konstrukce vysokozdvižných vozíků od 8 do. Rádi vám také vystavíme vozidlo k komisnímu prodeji.
Boční posuv, polohovací vidlice,
NIVO vidlice
Vytápění, plná kabina,
malý inzerát
Vöcklabruck
241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCG 160-12 - NEUGERÄT !! - TRIPLEX 5,5 m
Volejte
Stav: nový, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2024, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 500 mm, volný zdvih: 1 830 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: triplex, stavební výška: 3 465 mm, výkon: 188 kW (255,61 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ pohonu: Diesel, Těžkotonážní vysokozdvižný vozík - dieselový
Těžiště nákladu: 1200 mm
Šířka vidlic: 250 mm
Tloušťka vidlic: 100 mm
Typ stožáru: Triplex
Převodovka: ZF 3WG171
Stav: Nový stroj
Technický stav: Nový
Pneumatiky vpředu typ: vzduchové
Kodpfx Absvpmrme Sjnc
Pneumatiky vpředu rozměr: 12.00 x 20
Pneumatiky vpředu stav: nové
Pneumatiky vzadu typ: vzduchové
Pneumatiky vzadu rozměr: 12.00 x 20
Pneumatiky vzadu stav: nové
Popis: NOVÝ STROJ - ihned k dodání!!! NEW TRUCK - ready for pick up!!!
Boční posuv, rozestup vidlic,
zvýšení nosnosti na 17 000 kg!!!
3. ventil, 4. ventil,
Zvedací zařízení KALMAR s bočním posuvem, nosič vidlic se středovým vyrovnáním, šířka B = 2 500 mm
Komfortní kabina Kalmar EGO, klimatizace ECC s filtrem čerstvého vzduchu, tónovaná skla a vzduchem odpružené sedadlo Grammer Actimo XL s koženým posílením, rádio s RDS/MP3/USB/AUX/Bluetooth/handsfree/streaming
Převodník napětí 12/24V včetně zásuvek 2 x 12V a 2 x 24V
Zobrazení hmotnosti nákladu na displeji
Přepínač směru jízdy na ovládací páce zdvihu
Ochranná mřížka na střešním skle
Akumulační tlaková nádoba pro zvedací hydrauliku
Chladič hydraulického oleje s ventilátorem
Naklápění stožáru 14° vpřed a 10° vzad
Nastavitelný LED maják
Vidlice Kalmar-Messer, délka vidlic l = 2 400 x 250 x 100 mm
Vyvýšený sací vzduchový filtr s předřazeným separátorem
Blatníky na hnací a řídicí nápravě s lapači nečistot
Povrch s protiskluzovou úpravou na předních blatnících a na nádrži
2 přídavné LED světlomety na stožáru pod standardními světlomety
2 přídavné LED světlomety na předních rozích kabiny směrem dopředu
Elektrické čerpadlo do kabiny
Blue Spot vzadu
Automatický centrální mazací systém na řídicí nápravě a nosiči vidlic/stožáru
Hasicí zařízení
Přední a zadní kamera s barevným monitorem v kabině
malý inzerát
Sittard
692 km
Vysokozdvižný vozík
KalmarDCG 160-12 | 2025
Volejte
Stav: nový, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2025, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: duplex, stavební výška: 3 695 mm, výkon: 168 kW (228,42 k), výrobce motorů: Cummins B6.7, typ převodu: hydrostat, šířka nosiče vidlic: 2 498 mm, délka vidlic: 2 400 mm, šířka vidlic: 250 mm, tloušťka vidlic: 100 mm, světlá výška: 356 mm, poloměr otáčení (vnitřní): 610 mm, poloměr otáčení (vnější): 5 180 mm, stav pneumatik: 100 procent, velikost přední pneumatiky: 12.00×20 / 20PR, velikost zadní pneumatiky: 12.00×20 / 20PR, celková hmotnost: 23 700 kg, pohotovostní hmotnost: 23 700 kg, celková výška: 2 920 mm, celková délka: 5 563 mm, celková šířka: 2 540 mm, barva: červený, model motoru: B6.7 (Stage V), Vybavení: Označení CE, boční posuv, hydraulika chapadla, kabina, klimatizace, ochrana hlavy, osvětlení, paletové vidle, přední ochrana, úplná servisní historie, === HLAVNÍ SPECIFIKACE ===
Rok výroby: 2025
Provozní hodiny: 0
Max. nosnost: 16 000 kg
Max. zdvihová výška: 4,00 m
Typ stožáru: Duplex
Délka vidlic: 2 400 mm
Boční posuv / Přestavení vidlic: Ano
Pohon: Diesel
Převodovka: Hydrodynamická Powershift (automatická)
Kabina: Uzavřená (EGO kabina s topením a klimatizací)
Vyhřívaná kabina: Ano
Pneumatiky: vzdušnicové 12.00x20 / 20PR
Stabilizátory: Ne
Výrobce motoru: Cummins B6.7
Výkon motoru: 168 kW (228 k)
Emisní norma: Stage V
Hmotnost: 23 700 kg
CE certifikace: Ano
=== HIGHLIGHTY ===
Nový, nepoužitý stroj – 0 provozních hodin
Kodpjxb Sv Rofx Ab Sjnc
Kompletní servisní historie a dokumentace k dispozici
CE certifikováno a okamžitě připraveno k provozu
Hydrodynamická Powershift převodovka pro plynulé řazení
Komfortní EGO kabina s topením a klimatizací
Včetně bočního posuvu a přestavení vidlic
=== STAV ===
Nový stroj ve výborném stavu.
Plně zkontrolován a připraven k provozu. Prohlídka možná na vyžádání.
=== UMÍSTĚNÍ & DORUČENÍ ===
Umístění: Sittard, Nizozemsko.
Celosvětové dodání možné.
Cena na vyžádání (EXW / bez DPH).
=== POPIS ===
Kalmar DCG160-12 je vysokozdvižný vozík s nosností 16 000 kg a zdvihovou výškou 4,0 m.
Vybaven výkonným dieselovým motorem Cummins (Stage V), hydrodynamickou Powershift převodovkou a ergonomickou EGO kabinou.
Ideální pro přístavy, ocelárny a těžký průmysl.
CE certifikováno a ihned k dispozici ze skladu Collé Rental & Sales.
malý inzerát
Niederlangen
665 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCE 160-12
Volejte
Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2004, provozní hodiny: 1 998 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 500 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: standard, stavební výška: 3 940 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ pohonu: Diesel, Dieselový vysokozdvižný vozík
Typ stožáru: Standardní
Stav: Připraven k použití a plně funkční
Technický stav: dobrý
Knodpsxc Rv Sjfx Ab Sjc
Boční posuv, polohovač vidlic,
3. ventil, 4. ventil, topení, plná kabina,
malý inzerát
Crailsheim
399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2020, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 600 mm, délka vidlic: 2 400 mm, celková délka: 8 670 mm, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
Ksdpfjxd Hqhox Ab Sjnc
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát
Odder
773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 3441, Rok výroby: 2013, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, typ stožáru: duplex, celková délka: 5 700 mm, provozní hmotnost: 24 000 kg, další vlastnosti vybavení: Dual tread, Centralized greasing system, NATO-socket, Manual sliding cabin, Vybavení: osvětlení, Kalmar DCG160-12 od společnosti Uniktruck
Kedpfxowkvz Ej Ab Senc
malý inzerát
Sittard
692 km
Vysokozdvižný vozík
KalmarDCG 160-12 | 2017
Volejte
Stav: velmi dobrý (použité), Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2017, provozní hodiny: 9 351 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: duplex, stavební výška: 3 695 mm, výkon: 168 kW (228,42 k), výrobce motorů: Volvo, typ převodu: hydrostat, šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, délka vidlic: 1 800 mm, poloměr otáčení (vnitřní): 5 175 mm, poloměr otáčení (vnější): 8 770 mm, stav pneumatik: 85 procent, Typ přední pneumatiky: pneumatické pneumatiky (plněné vzduchem), velikost přední pneumatiky: 12.00-20 (20PR), typ zadní pneumatiky: pneumatické pneumatiky (plněné vzduchem), velikost zadní pneumatiky: 12.00-20 (20PR), celková hmotnost: 22 400 kg, pohotovostní hmotnost: 22 400 kg, celková výška: 2 920 mm, celková délka: 5 575 mm, celková šířka: 2 540 mm, barva: červený, model motoru: TAD871VE, Vybavení: Označení CE, boční posuv, hydraulicky posuvná kabina, kabina, klimatizace, ochrana hlavy, osvětlení, paletové vidle, přední ochrana, vyhřívání sedadla, úplná servisní historie, === HLAVNÍ SPECIFIKACE ===
Rok výroby: 2017
Provozní hodiny: 9 351 h
Max. nosnost: 16 000 kg
Max. zdvihací výška: 4,00 m
Typ stožáru: Duplex
Délka vidlic: 1 800 mm
Boční posuv: Ano
Pohon: Diesel
Převodovka: Automatická
Kabina: Uzavřená
Vyhřívaná kabina: Ano
Pneumatiky: Vzdušnicové
Stabilizátory: Ne
Výrobce motoru: Volvo – 168 kW
Emisní norma: Stage IV / V
Hmotnost: cca 24 500 kg
CE certifikace: Ano
=== HLAVNÍ PŘEDNOSTI ===
Pečlivě vybráno od prověřených zdrojů s dohledatelnou historií
CE certifikace a kompletní dokumentace součástí
Ihned připravené k provozu a přepravě
Komplexní technická dokumentace k dispozici
=== STAV ===
Vynikající provozní stav – kompletně zkontrolováno, servisováno a testováno certifikovanými odborníky.
Nedávno servisováno, čisté a připravené k použití.
Prohlídka možná na vyžádání.
=== UMÍSTĚNÍ & DODÁNÍ ===
Umístění: Sittard, Nizozemsko
Ksdpfsxf Ecxsx Ab Ssnc
Celosvětová dodávka možná
Cena na vyžádání (EXW / bez DPH)
Spolehlivý stroj z první ruky s kompletní servisní historií a odbornou technickou podporou.
Využijte jednu z největších evropských zásob nových a použitých strojů.
Všechny stroje jsou plně zkontrolované, CE certifikované a ihned k provozu.
Náhradní díly a profesionální podpora na vyžádání.
=== DOPRAVA ===
Nakládka jeřábem na vyžádání pro hladký průběh expedice.
Flexibilní možnosti dopravy přizpůsobené vašim destinacím a logistickým požadavkům.
Veškerá přeprava je profesionálně zajištěna logistickým týmem Collé Rental & Sales.
malý inzerát
Crailsheim
399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2020, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 110 mm, celková délka: 8 100 mm, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
Knjdpfexd Hnmox Ab Sec
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát
Odder
773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 3440, Rok výroby: 2013, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, typ stožáru: duplex, celková délka: 5 700 mm, provozní hmotnost: 23 880 kg, další vlastnosti vybavení: Dual tread, Centralized greasing system, NATO-socket, Vybavení: osvětlení, Kalmar DCG160-12 od společnosti Uniktruck
Knedpfx Ajwkvzxeb Ssc
malý inzerát
Sittard
692 km
Vysokozdvižný vozík
KalmarDCG 160-12 | 2025
Volejte
Stav: nový, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2025, provozní hodiny: 5 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 500 mm, volný zdvih: 1 500 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: triplex, stavební výška: 3 130 mm, výkon: 168 kW (228,42 k), výrobce motorů: Cummins B6,7 Stage V, typ převodu: hydrostat, šířka nosiče vidlic: 2 498 mm, délka vidlic: 2 400 mm, šířka vidlic: 250 mm, tloušťka vidlic: 100 mm, světlá výška: 356 mm, poloměr otáčení (vnitřní): 280 mm, poloměr otáčení (vnější): 5 180 mm, stav pneumatik: 100 procent, Typ přední pneumatiky: pneumatické pneumatiky (plněné vzduchem), velikost přední pneumatiky: 12.00×20 / 20PR, typ zadní pneumatiky: pneumatické pneumatiky (plněné vzduchem), velikost zadní pneumatiky: 12.00×20 / 20PR, celková hmotnost: 22 400 kg, pohotovostní hmotnost: 22 400 kg, celková výška: 2 920 mm, celková délka: 5 575 mm, celková šířka: 2 540 mm, barva: červený, model motoru: B6.7 Turbo-Intercooler, Vybavení: Označení CE, boční posuv, hydraulika chapadla, kabina, klimatizace, ochrana hlavy, osvětlení, paletové vidle, přední ochrana, úplná servisní historie, === HLAVNÍ SPECIFIKACE ===
Rok výroby: 2025
Provozní hodiny: 5 h
Maximální nosnost: 16 000 kg
Maximální výška zdvihu: 4,50 m
Typ stožáru: Triplex
Délka vidlic: 2 400 mm
Boční posuv / rozšiřovač vidlí: Ano (hydraulicky nastavitelný)
Pohon: Diesel
Převodovka: Hydrodynamická Powershift (automatická)
Kabina: Uzavřená s klimatizací a topením
Vyhřívaná kabina: Ano
Pneumatiky: Vzduchové pneumatiky (HD – Heavy Duty)
Stabilizátory: Ne
Výrobce motoru: Cummins B6.7 Stage V
Emisní třída: Stage V
Hmotnost: 22 400 kg
CE certifikace: Ano
=== VÝHODY ===
Pečlivě vybráno z ověřených a spolehlivých zdrojů s doložitelnou historií
CE certifikace a kompletní dokumentace součástí
Připraveno k okamžité dopravě a nasazení
K dispozici rozsáhlá technická dokumentace
Doplňkové možnosti: klimatizace, chladič oleje, hydraulický rozšiřovač vidlí se bočním posuvem
=== STAV ===
Vynikající stav – kompletně zkontrolováno, servisováno a otestováno certifikovanými techniky. Prohlídka možná na vyžádání.
=== UMÍSTĚNÍ & DODÁNÍ ===
Umístění: Sittard, Nizozemsko. Celosvětová doprava možná. Cena na vyžádání (EXW / bez DPH).
=== POPIS ===
Těžkotonážní dieselový vysokozdvižný vozík s nosností 16 t a výškou zdvihu 4,5 m. Vybaven stožárem Triplex, klimatizovanou kabinou, hydraulicky nastavitelným rozšiřovačem vidlí se bočním posuvem a automatickou hydrodynamickou převodovkou Powershift. Ideální řešení pro přístavy, průmysl a logistiku. Okamžitě k dispozici ze skladu Sittard.
=== DODÁNÍ ===
Knodpoxf Ea Djfx Ab Ssc
Nakládka jeřábem možná na vyžádání. Flexibilní celosvětové možnosti přepravy dle cíle a logistických požadavků. Profesionální zajištění přepravy týmem logistiky Collé Rental & Sales.
malý inzerát
Crailsheim
399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 540 mm, celková délka: 8 090 mm, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak (Mpa) 18
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
Ksdpsxd Hk Iefx Ab Senc
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát
Odder
773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 3439, Rok výroby: 2012, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, typ stožáru: duplex, celková délka: 5 700 mm, provozní hmotnost: 24 020 kg, další vlastnosti vybavení: Dual tread, Centralized greasing system, NATO-socket, Vybavení: osvětlení, Kalmar DCG160-12 od společnosti Uniktruck
Kedpewkvzrefx Ab Sonc
malý inzerát
Crailsheim
399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2020, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 080 mm, celková délka: 8 520 mm, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
Knjdsxd E Rgjpfx Ab Ssc
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát
Odder
773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 2708, Rok výroby: 2023, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, typ stožáru: duplex, šířka nosiče vidlic: 200 mm, délka vidlic: 2 400 mm, celková délka: 5 700 mm, celková šířka: 2 560 mm, provozní hmotnost: 22 400 kg, další vlastnosti vybavení: Engine heater, Centralized greasing system, Vybavení: osvětlení, Kalmar DCG160-12 od společnosti Uniktruck
Knedoquwl Ajpfx Ab Soc
malý inzerát
Crailsheim
399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2024, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 555 mm, celková délka: 8 100 mm, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak (Mpa) 18
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
Kjdpsxd Etujfx Ab Senc
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát
Odder
773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 3330, Rok výroby: 2024, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 630 mm, typ stožáru: duplex, šířka nosiče vidlic: 200 mm, délka vidlic: 2 400 mm, celková délka: 5 700 mm, celková šířka: 2 600 mm, provozní hmotnost: 22 520 kg, další vlastnosti vybavení: Weight system, Warning triangle, Dual tread, Centralized greasing system, Front mud guards, Fire extinguisher , Rear mud guards, Hydraulic sliding cabin, Vybavení: osvětlení, Kalmar DCG160-12 od společnosti Uniktruck
Knodpfsul D N Rjx Ab Ssc
Pečeť důvěry
Prodejci certifikovaní společností Machineseeker

malý inzerát
Crailsheim
399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2023, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 260 mm, délka vidlic: 2 400 mm, celková délka: 7 410 mm, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
Kodpfx Asxd Eqasb Sonc
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát
Odder
773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 2707, Rok výroby: 2023, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, typ stožáru: duplex, šířka nosiče vidlic: 200 mm, délka vidlic: 2 400 mm, celková délka: 5 700 mm, celková šířka: 2 560 mm, provozní hmotnost: 22 400 kg, další vlastnosti vybavení: Engine heater, Centralized greasing system, Vybavení: osvětlení, Kalmar DCG160-12 od společnosti Uniktruck
Knjdpfx Aoquwlxeb Ssc
malý inzerát
Crailsheim
399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 440 mm, celková délka: 8 520 mm, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak (Mpa) 18
· Množství hydraulického oleje (l) 220
Knodpfx Asxd Ec Aob Soc
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát
Odder
773 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCD160-12
Volejte
Stav: dobrý (použitý), číslo stroje/vozidla: 2439, Rok výroby: 2001, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 090 mm, typ stožáru: duplex, šířka nosiče vidlic: 250 mm, délka vidlic: 2 400 mm, celková délka: 5 400 mm, celková šířka: 2 560 mm, provozní hmotnost: 24 320 kg, další vlastnosti vybavení: Engine heater, Kalmar DCD160-12 od společnosti Uniktruck
Knsdpfx Abjquwg No Soc
Usnadňujeme vám hledání: "castotig 1601 dc"
Okamžitě a zdarma obdržíte nové nabídky e-mailem.
Můžete kdykoli jednoduše ukončit vyhledávací úkol.










































































































































































































